Andy McCoy poistettiin talosta sääntörikkomuksen

takia ...

"Rokkari oli ilmoittanut keskiviikkona puolilta päivin Big Brotherille päiväkirjahuoneessa luovuttavansa kilpailun. Andyn oli tarkoitus poistua julkkisten BB-talosta torstai-iltana, mutta yöllisten tapahtumien johdosta hän lähtikin aiottua aikaisemmin.

Keskiviikkona talossa vietettiin Andyn päivää. Asukkaat olivat ruokailemassa Andyn toivomaa illallista, kun Andylla oli yhtäkkiä muille tärkeää asiaa.

– Mä joudun lähtee huomenna, mulla on paineet, mulla on taidenäyttely 19. päivä. Mä lopetan ton taulun himassa, fyrkat siitä tulee tänne hyväntekeväisyyteen. Te kaikki ootte mulle tosi rakkaita, ja toivon että ootte oppineet, älkää fragatko. Mä on rundannut ympäri maailman koko elämän, en oo päässy näin pitkälle ilman duunia. Mulla tulee ikävä teitä, mut mun on pakko jatkaa mun normaalii elämää. Musta ois nasta jäädä, mutta mä en voi, mies selitti".

http://www.mtv3.fi/viihde/televisio.shtml/andy-mccoy-poistettiin-talosta-saantorikkomuksen-takia/2013/09/1803782

Keskiviikon aikana Andy sai Isoveljeltä käyttöönsä myös kitaran ja maalausvälineet. McCoy esitteli soittotaitojaan saaden asukkaat kuuntelemaan lumoutuneina.

Tuotanto päätyi kuitenkin poistamaan Andyn talosta keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Poistaminen johtui tilanteesta, jossa rokkari suuttui Claudialle ja Anulle näiden mentyä sotkemaan Andyn maalausta. Taulu oli tarkoitus myydä huutokaupassa, ja lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen.

14

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoin suorana

Vai että "lumoutuneena¤ reetua ei kiinnostanut paskankaan vertaa,taikuri koponen vieressä kuunteli kyllä,tosin tuskin hirveesti kiinnosti,nuoleskelee kaikkia. Harva vaivautui edes kunnolla kuuntelemaan,pihuivat omia juttujaan, Eikä tuo nyt minustakaan,mitenkään erikoiselta kuulostanut.

• tuoteasettelua

Andy oli sisäänheittotuote ja heivaa ittensä nyt v!ttuun sieltä.

• pysyvä järjestely.

Ehdottomasti kansallinen surupäivä tästä, ja suomenliput puolitankoon.

• naisiin ei kosketa

"Ihan totta, kohta lentää flinda daijuun. Ja mä vedän sun pikku miestäs turpaan tän hyväks myös, Andy jatkaa uhkaamalla myös Anun miestä,"

Ihailkaa nyt tätä filosooffia :)

• HOMO RITARI

Sä kosket mieluummin miehiin :)

• heheh5

ei ihme jos Anu kaltaisensa ihmiset saa raivon partaalle. Toisen taulun töhriminen on melko lapsellista

• anus aagim

Mmmh... Ihan julkisuustemppu koko juttu.

• andy_fani

Onkohan Andy illan Ekstrassa vieraana?

• Turpaan vaan heti

Hitto ois ollu hyvä ku andy olis lyöny tota anusta..saakeli semmonen nirppanokka ja olevinaan niin hieno. Andyhän teki sille selväks että se on ihan nobody ja gettobitch..kommari ja ryssämenttalliteetillä toimiva mulkku...mutta ändyhän puhu ihan totta..sai onneks anun itkemään ja claudianki kakkimaan housuun. Hyvä ändy noin pitää just toimia. Ja tollasessa tilanteessa olisi pitäny lyödä heti vaan päihin!

• Nyrkit taskussa

Hyvä ettei lyöty ketään. Siitä olis syntynyt tosi ikävä soppa.

• TuntematonLataaja
    • Bumze69
      • aaannnuuussaaukkooo

Hullu virotar vauhdissa ja vielä naureskelee päälle.

• Maalari Mestari

Eikö ole myös mahdollista, että taulun arvo moninkertaistui tämä jupakan ansiosta?

Suurta osaa taidetta ei voi ihmisjärjellä ymmärtää, esimerkiksi maalatun taulun arvo on jollekin 0 ja toiselle 100.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe