voisiko joku kääntää?

papu

Huomenta!
Voisiko joku olla niin ystävällinen, että kääntäisi mulle seuraavan viestin:
Seni cok seviyorum-seni cok ozledim askim-beni unutma
Kiitos kääntäjälle ja oikein aurinkoista päivää kaikille!

9

3067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääntäjä...

About näin..rakastan sinua paljon,kaipaan sinua paljon rakkaani,älä unohda minua...

• Selma

Tämän fraasin olisin arvannut ilman, että osaan sanaakaan turkkia. Taitaa olla yleisin tekstiviestin teksti, joka lähtee Turkin aurinkorannoilta pohjoiseen päin. Lähettävät näitä sarjassa kaikille kesän "hoidoille".

• celin
        Selma kirjoitti:

Tämän fraasin olisin arvannut ilman, että osaan sanaakaan turkkia. Taitaa olla yleisin tekstiviestin teksti, joka lähtee Turkin aurinkorannoilta pohjoiseen päin. Lähettävät näitä sarjassa kaikille kesän "hoidoille".

Älä selma yleistä! Mieheni ei lähettänyt vastaavaa kuin vasta kun se oli oleellista! Ei kaikki turkkilaiset ole törkeitä! riippuu paljon mistä päin Turkkia he ovat! ja muutenkin ihmiset yksilöinä! Mutta jos ensimmäinen viesti kuuluu tohon suuntaan niin sitten voi jo ajatella...

• oikea

eli teksti menee näin:
      Taas yksi suomalainen huono pano. Jos tulet takaisin panen sinua sankkiin jos se edes tuntuisi paremmalta. On se kumma miten minun musta munani kiihottaa teitä tyhmiä suomaisnaisia. Muista antaa paljasta koska taudit ei tartu lomamatkalla.
      Eli ei muuta kuin lisaa viestejä odottelemaan...

• ihmettelijä

Saiskos kysyä ihan mielenkiinnosta, että minkäs nimiseltä herralta olet ton tekstarin saanut?
      Täysin samanlainen löytyy myös omasta puhelimestani... Ja miksi se tyyppi kirjoittaa sulle tekstareita turkiksi, jos et osaa turkkia? Tätäkin kysyn ihan vaan mielenkiinnosta, koska "oma" mieheni ei osaa englantia ja lähettelee viestit turkiksi... Kiva jos vastaat.

• papu

Kemerissä olen tämän ihmisen tavannut viime keväänä. Tähän asti on viestit tullu englanniksi ja hän puhuu englantia ihan hyvin. Ei taida siis tässä tapauksessa olla kyse samasta ihmisestä... Mutta viestin sisältökin on niin "perustekstiä" että eipä tuo ihme jos löytyy sulta ihan sama viesti :-)

• riia
        papu kirjoitti:

Kemerissä olen tämän ihmisen tavannut viime keväänä. Tähän asti on viestit tullu englanniksi ja hän puhuu englantia ihan hyvin. Ei taida siis tässä tapauksessa olla kyse samasta ihmisestä... Mutta viestin sisältökin on niin "perustekstiä" että eipä tuo ihme jos löytyy sulta ihan sama viesti :-)

Mikä on kyseisen miehen nimi? itsekin olen kemerissä tavannut parikin miestä, ja kummatkin lähettänyt minulle samanlaisen viestin.. eli kuka on tämä mies joka sulle on lähettäny, ja onko se töissä jossain kemerissä?

riia kirjoitti:

Mikä on kyseisen miehen nimi? itsekin olen kemerissä tavannut parikin miestä, ja kummatkin lähettänyt minulle samanlaisen viestin.. eli kuka on tämä mies joka sulle on lähettäny, ja onko se töissä jossain kemerissä?

noita samanlaisia lirkutusviestejä lähettele sieltä useampikin kuin yksi jannu.

• papu
        riia kirjoitti:

Mies nimeltä Cadas. Ja niinkuin on tullut useaan kertaan todettua, näitä samantyyppisiä viestejä varmasti tulee yhden jos toisenkin puhelimeen :-) Minkä nimisiä miehiä oot itse Kemerissä tavannut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2466
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      2034
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      1905
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      122
      1711
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1615
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      124
      1552
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      178
      1229
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1195
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      66
      1159
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      78
      1155
    Aihe