dekkarin ystävä

lukutaito

Onko teistä kuka lukenut Ruth Rendelin kirjoja? Taitaa olla Englantilainen kirjailija.Sattumalta löysin kirppikseltä,ja ihaistuin.Niitä on monta Suomennettu ja aionkin mennä seuraavaksi kirjastoon.

6

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdl.lkujmynhbgfvdc

Tottakai, Ruth Rendel on yksi maailman luetuimmista ja tunnetuimmista dekkareisteista ja ihan syystä.

• Lukutaito

Olen elämäni aikana ehtinyt lukemaan mielettömän määrän kirjoja,en kaikkia muista.Liisa Nevalainen oli hyvä,Seppo Jokisen kirjoihin olen ihastunut,koska olen aikoineen asunut Hervannassa ja käyn vieläkin.Sidney Sheldon on hyvä.Noita on paljon,mitkä ovat todella luettavia.Kuka on lukenut John Boyne Tarkoin vartioitu talo?Onko hyvä,sillä olen lukenut paljon Romanovien elämästä.Taisi tulla väärälle palstalle kysymys.

• Lukutoukkis55

Kyllä, kaikki Rendelit on tullut luettua.

Mainitsemasi Boynenkin kirja on luettu, Sheldonia joskus teini-ikäisenä, ei sen jälkeen, Nevalaisesta en pitänyt, Jokisen kirjat ihan ok.

Onneksi on tuo Helmet-systeemi;)) Saa vaivattomasti mm. varattua kirjoja, kurkkasin juuri tietoihini, viime vuonna olen lainannut (mukana toki muutakin kuin kevyttä kirj.) yli 500 nidettä. Rakastan lukemista, se on oikeastaan enemmän kuin harrastus, taitaa olla jo melkein elämäntapa;))

• Linda*
        Lukutoukkis55 kirjoitti:

Kyllä, kaikki Rendelit on tullut luettua.

Mainitsemasi Boynenkin kirja on luettu, Sheldonia joskus teini-ikäisenä, ei sen jälkeen, Nevalaisesta en pitänyt, Jokisen kirjat ihan ok.

Onneksi on tuo Helmet-systeemi;)) Saa vaivattomasti mm. varattua kirjoja, kurkkasin juuri tietoihini, viime vuonna olen lainannut (mukana toki muutakin kuin kevyttä kirj.) yli 500 nidettä. Rakastan lukemista, se on oikeastaan enemmän kuin harrastus, taitaa olla jo melkein elämäntapa;))

Boynen "Tarkoin vartioitu talo" on mielestäni lukemisen väärtti, paikoin ihan näppärääkin kerrontaa etenkin jos Romanovit kiinnostavat. Hyviä lukuhetkiä!

• Luku taito
        Linda* kirjoitti:

Boynen "Tarkoin vartioitu talo" on mielestäni lukemisen väärtti, paikoin ihan näppärääkin kerrontaa etenkin jos Romanovit kiinnostavat. Hyviä lukuhetkiä!

Heipparallaa,tällä hetkellä luen Ruotsalaisen kirjailian Staffan Skottin kirjoittaman Romanovit,keisarisuvun kohtalo.Kesken on vielä ja rupee olemaan koko suku päässäni sekaisi,noi Venäläiset nimet ovat kaikilla niin samantyyliset.Muutenkin on näköjään vanhan kertausta.Tilasin pokkarin kirja-arvostelujen pohjalta,ei niin hyvä valinta.

• Tarkoin vartioitu
        Linda* kirjoitti:

talo on varmasti typerin ja lapsellisin "satukirja aikuisille" mitä kukaan aikuinen on koskaan kirjoittanut. Boyne on autuaan tietämätön niistä olosuhteista mitkä Jekaterinburgissa ja Ipatjevin talossa aikanaan vallitsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe