Onko kukaan tilannut kansitöitä akaankansi-nimisestä pajasta? Soittelin kys. olevaan paikkaan ja ihan asiantuntevalta mieheltä kuullosti. Pieni epävarmuus vaan iski, uskaltaako rahojaan sijoittaa sinne?
Vastaukset 5
- ---
onko kyseisellä pajalla joku osakeanti menossa vai meinaatko ruveta yhtiökumppaniksi ? meinaan vaan jos kerran meinaat oikein rahaa sijoittaa kyseiseen firmaan.
- pasinssi
ehkä kaveri kuitenkin meinasi että saako rahoilleen vastinetta? mä teetin kannen siellä, toimii mainiosti. ja nopeasti tuli valmista vaikka kiirettä tekijä valitteli.
- lifemocker
riippuu nyt minkälaiseen käyttöön se tulee ja mitä kansityöltä haet...
- jonte5
Ihan katuautoon kansi on tulossa. Uskaltauduin sopimaan töiden tekemisestä, kanavien siistiminen ja kevyt muotoilu fordin cvh kanteen. Hinta-arvio oli ainakin edullinen, verrattuna muihin paikkoihin.
- lifemocker
tyhjä arpa se on josset parantele muutenkin moottoria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493