panisitko mua

princessajj

Oon 155cm iloinen ja positiivinen 16 v tyttö. Mul on blondit alaselkää asti ulottuvat hiukset, sinivihreet silmät ja käytän paljon korkkareitA. Pidän stailailusta ja pukeutumisesta, olen todella kiinnostunut vaatteista ja tykkään shoppailla.

Minulla on paljon harrastuksia, kuten tanssi, salibandy ja kuntosali, käyn myös lenkkeilemässä. Lempivärini on pinkki ja musta. Käytän paljon beessiä, mustaa, valkoista ja vähän vaaleanpunaista vaatetta.
Minulla on lemmikkinä yksi kissa ja kuuntelen paljon musiikkia. Olen hulluna laukkuihin ja minulla on ollut 4 vakavaa seurustelusuhdetta. Olen kokonaan suomalainen ja itse pidän hyväkuntoisista jätkistä. Pidän sixpakista ja lihaksikkaista sekä iloisista reippaista ja komeista pojista.
Kuppikokoni on 85 D, kenkäkoko 36-37.
Panisitteko mua?? Pliis vastailkaa :D

19

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorkkaporkkana

uuuuu kullä ;)

• arttuab

Pidän blondeist ja lyhyist :D oot varmaan myös kaunis ja sulla on hyvät tissit! Entäs perse? ;) ja kyllä panisin ;9 ihanan väriset silmät

• I <3 you

No totta helvetisssä panisin!

• pitkätukkafani

Hä...? Mikä on aloittajan ajatus? Miksi moinen kysymys? Jos sen tarpeessa olet, niin onnistuu, mutta haluaisitko muutakin?

Ja muuten hei! Kängankoolla ei siinä hommassa ole mitään merkitystä... :D

Taitaa olla trollausta koko juttu...

• ihmettelenvaan

Oot 155cm, kuppikoko 85D, niin pakko kyllä kysyy, et paljon painat? Ihan vaan utelias....

• panipanipaaani

Painu vaan panemaan itseäs blondi-lutka!

• jätkä96

nooh ainaki kuulostaa pantavalt

• Sukolukopukotuko

Täs kiva parikymppinen: vaaksi92(at)hotmail.com

• samikki moi

moi oon 19 ja asun toijalas. mu rupes kiinnostaa heti ku luin sun ilmotuksen. oon 189cm ja huumorintajunen

• Turust

mis päi asut?

• samikki94

juu

• Anonyymi

Mene kasvattaa kutrejasi ja ole odottavalla kannalla, kys se sieltä tulee..

• Anonyymi

Ja TAAS. Lopeta äijä tuo tyttönä netissä eläminen. Etkö käsitä, että lapsenlapsesi häpeevät sinuu!

• Anonyymi

Vaikutat niin pinnalliselta pissikseltä, että en edes panoseuraks huolisi.

• Anonyymi

Joku 15v jonne esiintyy muijana saa jotain kiksejä älkää olko tyhmiä ja vastatko tolle..

• Anonyymi

Josko ny enstee aikuistuisit että tiedät mitä elämältäs haluat sulla on kotikasvatus jääny vajaaks ja seurauksena on varmaan vanhempiesi ihmettely kuinka vanhemmat miehet sua pystyy käyttään hyväkseen

• Anonyymi

Älä trollaa ja tässtä jo 10 vuotta kommrntista eli oot nykyään joku 35v mies

• Anonyymi

Ja jos oot nainen ja hyvännäköinen niin sillon sun pitää tulla näyttää ittes äläkä vaan sano ainoastaan kuppikokoa

• Anonyymi

Ex kiusaajiia tulee satuttaa ja heidän lapsia ja he maksavat velat eli kaikki tienatut rahat tönityille ja kiusatuille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5417
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4361
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4346
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      511
      3950
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3428
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      62
      3126
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe