panisitko mua

princessajj

Oon 155cm iloinen ja positiivinen 16 v tyttö. Mul on blondit alaselkää asti ulottuvat hiukset, sinivihreet silmät ja käytän paljon korkkareitA. Pidän stailailusta ja pukeutumisesta, olen todella kiinnostunut vaatteista ja tykkään shoppailla.

Minulla on paljon harrastuksia, kuten tanssi, salibandy ja kuntosali, käyn myös lenkkeilemässä. Lempivärini on pinkki ja musta. Käytän paljon beessiä, mustaa, valkoista ja vähän vaaleanpunaista vaatetta.
Minulla on lemmikkinä yksi kissa ja kuuntelen paljon musiikkia. Olen hulluna laukkuihin ja minulla on ollut 4 vakavaa seurustelusuhdetta. Olen kokonaan suomalainen ja itse pidän hyväkuntoisista jätkistä. Pidän sixpakista ja lihaksikkaista sekä iloisista reippaista ja komeista pojista.
Kuppikokoni on 85 D, kenkäkoko 36-37.
Panisitteko mua?? Pliis vastailkaa :D

19

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorkkaporkkana

      uuuuu kullä ;)

    • arttuab

      Pidän blondeist ja lyhyist :D oot varmaan myös kaunis ja sulla on hyvät tissit! Entäs perse? ;) ja kyllä panisin ;9 ihanan väriset silmät

    • I <3 you

      No totta helvetisssä panisin!

    • pitkätukkafani

      Hä...? Mikä on aloittajan ajatus? Miksi moinen kysymys? Jos sen tarpeessa olet, niin onnistuu, mutta haluaisitko muutakin?

      Ja muuten hei! Kängankoolla ei siinä hommassa ole mitään merkitystä... :D

      Taitaa olla trollausta koko juttu...

    • ihmettelenvaan

      Oot 155cm, kuppikoko 85D, niin pakko kyllä kysyy, et paljon painat? Ihan vaan utelias....

    • panipanipaaani

      Painu vaan panemaan itseäs blondi-lutka!

    • jätkä96

      nooh ainaki kuulostaa pantavalt

      • Sukolukopukotuko

        Täs kiva parikymppinen: vaaksi92(at)hotmail.com


    • samikki moi

      moi oon 19 ja asun toijalas. mu rupes kiinnostaa heti ku luin sun ilmotuksen. oon 189cm ja huumorintajunen

    • Turust

      mis päi asut?

    • samikki94

      juu

    • Anonyymi

      Mene kasvattaa kutrejasi ja ole odottavalla kannalla, kys se sieltä tulee..

    • Anonyymi

      Ja TAAS. Lopeta äijä tuo tyttönä netissä eläminen. Etkö käsitä, että lapsenlapsesi häpeevät sinuu!

    • Anonyymi

      Vaikutat niin pinnalliselta pissikseltä, että en edes panoseuraks huolisi.

    • Anonyymi

      Joku 15v jonne esiintyy muijana saa jotain kiksejä älkää olko tyhmiä ja vastatko tolle..

    • Anonyymi

      Josko ny enstee aikuistuisit että tiedät mitä elämältäs haluat sulla on kotikasvatus jääny vajaaks ja seurauksena on varmaan vanhempiesi ihmettely kuinka vanhemmat miehet sua pystyy käyttään hyväkseen

    • Anonyymi

      Älä trollaa ja tässtä jo 10 vuotta kommrntista eli oot nykyään joku 35v mies

    • Anonyymi

      Ja jos oot nainen ja hyvännäköinen niin sillon sun pitää tulla näyttää ittes äläkä vaan sano ainoastaan kuppikokoa

    • Anonyymi

      Ex kiusaajiia tulee satuttaa ja heidän lapsia ja he maksavat velat eli kaikki tienatut rahat tönityille ja kiusatuille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe