panisitko mua

princessajj

Oon 155cm iloinen ja positiivinen 16 v tyttö. Mul on blondit alaselkää asti ulottuvat hiukset, sinivihreet silmät ja käytän paljon korkkareitA. Pidän stailailusta ja pukeutumisesta, olen todella kiinnostunut vaatteista ja tykkään shoppailla.

Minulla on paljon harrastuksia, kuten tanssi, salibandy ja kuntosali, käyn myös lenkkeilemässä. Lempivärini on pinkki ja musta. Käytän paljon beessiä, mustaa, valkoista ja vähän vaaleanpunaista vaatetta.
Minulla on lemmikkinä yksi kissa ja kuuntelen paljon musiikkia. Olen hulluna laukkuihin ja minulla on ollut 4 vakavaa seurustelusuhdetta. Olen kokonaan suomalainen ja itse pidän hyväkuntoisista jätkistä. Pidän sixpakista ja lihaksikkaista sekä iloisista reippaista ja komeista pojista.
Kuppikokoni on 85 D, kenkäkoko 36-37.
Panisitteko mua?? Pliis vastailkaa :D

19

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorkkaporkkana

uuuuu kullä ;)

• arttuab

Pidän blondeist ja lyhyist :D oot varmaan myös kaunis ja sulla on hyvät tissit! Entäs perse? ;) ja kyllä panisin ;9 ihanan väriset silmät

• I <3 you

No totta helvetisssä panisin!

• pitkätukkafani

Hä...? Mikä on aloittajan ajatus? Miksi moinen kysymys? Jos sen tarpeessa olet, niin onnistuu, mutta haluaisitko muutakin?

Ja muuten hei! Kängankoolla ei siinä hommassa ole mitään merkitystä... :D

Taitaa olla trollausta koko juttu...

• ihmettelenvaan

Oot 155cm, kuppikoko 85D, niin pakko kyllä kysyy, et paljon painat? Ihan vaan utelias....

• panipanipaaani

Painu vaan panemaan itseäs blondi-lutka!

• jätkä96

nooh ainaki kuulostaa pantavalt

• Sukolukopukotuko

Täs kiva parikymppinen: vaaksi92(at)hotmail.com

• samikki moi

moi oon 19 ja asun toijalas. mu rupes kiinnostaa heti ku luin sun ilmotuksen. oon 189cm ja huumorintajunen

• Turust

mis päi asut?

• samikki94

juu

• Anonyymi

Mene kasvattaa kutrejasi ja ole odottavalla kannalla, kys se sieltä tulee..

• Anonyymi

Ja TAAS. Lopeta äijä tuo tyttönä netissä eläminen. Etkö käsitä, että lapsenlapsesi häpeevät sinuu!

• Anonyymi

Vaikutat niin pinnalliselta pissikseltä, että en edes panoseuraks huolisi.

• Anonyymi

Joku 15v jonne esiintyy muijana saa jotain kiksejä älkää olko tyhmiä ja vastatko tolle..

• Anonyymi

Josko ny enstee aikuistuisit että tiedät mitä elämältäs haluat sulla on kotikasvatus jääny vajaaks ja seurauksena on varmaan vanhempiesi ihmettely kuinka vanhemmat miehet sua pystyy käyttään hyväkseen

• Anonyymi

Älä trollaa ja tässtä jo 10 vuotta kommrntista eli oot nykyään joku 35v mies

• Anonyymi

Ja jos oot nainen ja hyvännäköinen niin sillon sun pitää tulla näyttää ittes äläkä vaan sano ainoastaan kuppikokoa

• Anonyymi

Ex kiusaajiia tulee satuttaa ja heidän lapsia ja he maksavat velat eli kaikki tienatut rahat tönityille ja kiusatuille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10802
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6657
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5736
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4386
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2526
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1749
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1697
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1674
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe