Aikoinaan lapsille oli viikkoraha ja sitten tuli lauantaipussi joka kauppa reissulla ostettua karkia.
Lapsi ei voi mielestäni tienata olemalla perheen(erheen) lapsi jos ei itse tee töitä sen rahan eteen toisaalla kuin kotona!
Perheessä tehdystä työstä ei voi tienata, koska kyse perheestä johon suuntaan tienataan, ei ulos siitä!
On järjetön ideana antaa säännöllistä "palkkaa" lapselleen siitä että on täydessä ylläpidossa? Hemmotellut kakarat eivät osaa jatkossa elämän realititeettejä ymmärtää...
Mitään tunnetta tienattuun rahaan ei ole jne.
Suomessa on kymmeniä tuhansia nuoria jotka eivät ole työnhakijoina vaan kadoksissa työmarkkinoilta, eli syövät kädestä edelleenkin...
Lapselle 1€ ja teinille 0€ koska maksaa elämisen, ruokineen ja vaateineen! Itse voi tienata sen mitä tarvitsee LISÄÄ, joten kokeen mitä se vaatii työnä...
Viikkoraha
yh-iskä
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337407- 434433
- 294070
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893519- 132623
- 302525
- 442222
- 302181
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise371416