Pari päivää sitten tuli päivityksiä 15 kpl, jotka asensin onnistuneesti. Sen jälkeen on kuitenkin tullut jo kahdesti 2 samaa pävitystä jotka olen myös asentanut.
Päivitykset ovat
Tietoturvapäivitys tuotteeseen Microsoft Office 2007 suites KB2760411
Tietoturvapäivitys tuotteeseen Microsoft Office 2007 suites KB2760588.
Kannattaako näitä moneen kertaan päivittää?
KJ. on Vista.
Windowsin päivitykset
7
329
Vastaukset
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-123/ongelmia_office_2007_-paivityksissa-965464/
Et ole siis ainut joka ei ole saanut noita asennettua.- gauheeta
Samoin tässä XP:ssäkin.
MS Updatessa ne näkyvät onnistuneina, mutta jo kolmannet samat onnistumiset näkyvät listassa.
Mihin tämä maailma on menossa... - \\\\\\\\.///////////
Vista ja XP kyykytetään tahallisesti päivityksillä uuden käyttöjärjestelmä oston toivossa.
Näin saadaan lisää ihmisiä ihmettelemään miksi toimivat järjestelmät ovat ilmaisia.
-eivoipäivittäävakavallanaamalla- - blopsista
koko päivän on tupannut kolmea samaa windows-päivitystä masiinaan, vaikka ne on ensimmäisellä kerralla onnistuneesti asentanut. Juurikin samat päivitykset kyseessä kuin ap:lla. Takkua on jossain.
Pitää vaan odottaa josko MS korjaisi tuon ongelman tai sitten piilottaa noi päivitykset väliaikaisesti.
Ongelma on nyt todennäköisesti korjattu MS toimesta.
On korjattu. Ne ketkä ovat poistaneet päivityksen ja piilottaneet sen pitää nyt ottaa ne päivitykset pois piilosta ja asentaa ne päivitykset kun ainakin yksi niistä on kriittinen= haittaohjelma tarttuu itsekseen kun vain avaa saastuneen Office dokumentin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656