Miten?

-satu-

Miten saan myytyä pois holiday clubilta ostetun viikko lomaosakkuuden? Ja kauan se vie aikaa?

Jätin holiday clubille jälleenmyynti ilmoituksen, mutta siellä olevan tekstin mukaan, myynti vie aikaa 2 viikosta 2 vuoteen... ja minä haluan eroon osakkeestani nyt! Jos vien sen panttilainaamoon ja "unohdan" noutaa laina-ajan jälkeen.... jääkö minulle maksettavaksi viikkoloman yhtiövastike kuitenkin? Vaikka en enää omista sitä, vaan se on kanikonttorissa myynnissä?

Olisiko kellään kertoa VARMAA tietoa, koska tuolta firman sivuilta sitä en löydä.

8

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

      kyllä sen myytyä saat mutta myytkö 10% arvosta mitä olet itse maksanut. Tyhmiä jymäytetään ja sinä olet nyt heistä yksi. Siis jos maksoit 10 000 euroa niin nyt saat 1000 euroa...sekin on kyllä liikaa luvattu.

      • .satu.

        Ihan sama saanko takaisin vain murto-osan, mutta en halua enää maksaa mitään yhtiövastikkeita tai muutakaan osakkeeseen liittyvää. Ja se on jo maksettu, joten se tuleva raha on extraa!


      • kkk'''
        .satu. kirjoitti:

        Ihan sama saanko takaisin vain murto-osan, mutta en halua enää maksaa mitään yhtiövastikkeita tai muutakaan osakkeeseen liittyvää. Ja se on jo maksettu, joten se tuleva raha on extraa!

        Laittele ilmoituksia keltaiseen pörssiin, huutonettiin, lehtiin jne...Jos myyt näin itse, niin muista tehdä asiallisen näköinen kauppakirja. Voihan sen antaa myös kiinteistönvalittäjälle myyntiin, se on samanlainen osake kuin asunto-osakkeetkin. Tässä vaan välityspalkkio saattaa olla suurempi kuin saat osakkeesta. Lomaosakemeklarit saattaa olla yksi vaihtoehto, heillä ehkä jää vähän sinullekin.
        Kanikonttorissa makaavasta osakkesta joudut maksamaan vastikkeet, joten en suosittele.


      • halvalla menee
        .satu. kirjoitti:

        Ihan sama saanko takaisin vain murto-osan, mutta en halua enää maksaa mitään yhtiövastikkeita tai muutakaan osakkeeseen liittyvää. Ja se on jo maksettu, joten se tuleva raha on extraa!

        miten se on extraa jos olet maksanut tuhansia euroja ja nyt saat muutaman satasen. Mikä kohde ja mikä viikko niin teen tarjouksen?


      • turha homma
        kkk''' kirjoitti:

        Laittele ilmoituksia keltaiseen pörssiin, huutonettiin, lehtiin jne...Jos myyt näin itse, niin muista tehdä asiallisen näköinen kauppakirja. Voihan sen antaa myös kiinteistönvalittäjälle myyntiin, se on samanlainen osake kuin asunto-osakkeetkin. Tässä vaan välityspalkkio saattaa olla suurempi kuin saat osakkeesta. Lomaosakemeklarit saattaa olla yksi vaihtoehto, heillä ehkä jää vähän sinullekin.
        Kanikonttorissa makaavasta osakkesta joudut maksamaan vastikkeet, joten en suosittele.

        kyllä vastikkeen joutuu maksamaan makaisi osakekirja missä vaan niin kauan kuin se on myyty. Yksinkertaisesti näitä ei saa myytyä ja piste.


    • osakkeet pötöksiä

      Halpaan olet mennyt!
      Meille aikoinaan tarjottiin noita osakkeita. Naureskelimme vain asialle, sillä moisen petoksen ymmärsimme heti, emmekä sortuneet aivopesuun. Tosin eräs tuttu oli mennyt tuohon lankaan, eikä ikävä kyllä saa noita pahuksen osakkeitaan myydyksi.
      Pitäisi lailla kieltää tuollainen ryöstö. Laki puolustaa vain tuollaisia rötöstelijöitä.

      Toivottavasti saat osakkeeesi myytyä.

    • Samalla asialla

      Olen käyttänyt n.15 vuotta lomaosaketta ja ihan ok fiilikset. Yritin pari vuotta sitten myydä, mutta ei mennyt kaupaksi. Nyt olen minimoinut käyttökulut ja sinällään lomaviikko ei paljoa maksa. Rci jäsenyys päättyy vuoden kuluttua ja sitten rupean itse myymään kelt pörssissä, oikotiellä ja tietty venäläisille. Myyntihinta jää toki vaatimattomaksi koska markkinat ovat ostajan. Älä anna sellaisille välittäjille myyntiin jotka ottavat maksua, koska heidän myynti ei ole tehokasta.

    • Jukka14

      Omat osakkeeni olen ostanut huuto.net Nykyään tori.fi lienee myös suosittu. Tuo edellä mainttu hintaesimerkki pitää kutinsa ainakin sesonkiviikkojen kohdalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe