Hyvinkään keittiökalustetukku

asiakas4

Kokemuksesta voin sanoa: EN SUOSITTELE!
Laatu todella huonoa ja toimituksessa kestää paljon sovittua kauemmin. Palvelukin kyseenalaista. Olen kuullut kun työntekijät riitelivät vaikka oli asiakkaita paikalla. Ja palvelua sai odottaa todella kauan, ennen kuin sitä sai.
Kerkesin olla asiakkaana pidemmän aikaa. Menin kyseiseen liikkeeseen edullisuuden takia, ja huomasin nyt ettei se edes ole edullisempi kuin muut!
Minulla on sijoitusasuntoja joita remontoin ja olen kunnostanut myös lähipiirini keittiöitä. Jo parin vuoden jälkeen ovet ovat huonossa kunnossa!
Älkää siis erehtykö asioimaan Hyvinkään keittiökalustetukussa! Hyvinkäällä on monta paljon laadukkaampaa ja mielyttävämpää keittiöfirmaa.

9

4583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annukka8

Olen kuullut samaa. Siskoni osti keittiökalusteensa juuri tästä firmasta ja toimituksessa oli vaikka mitä ongelmaa.... Osa ovista on jo hieman kuluneita vaikka ne on ostettu pari vuotta sitten.

• x-kääläinen

Ja minulle ne eivät edes vaivautuneet vastaamaan kun lähetin meilillä kysymyksen tuotteesta tarkoin mitoin (pöytätaso). Typerää ilmoittaa sähköpostiosoitetta jos ei siihen voida vastata. Päädyin siis hankkimaan tason muualta enkä aio vastaisuudessakaan asioida tuon puulaakin kanssa.

• Tyytyväinenasiakas

Itse sain keittiökalustetukusta hyvää ja nopeaa palvelua. Myyjät olivat asiallisia ja erittäin ystävällisiä. Liekö palvelu muuttunut ?

• TyytyväinenTT

Jos on jollain ollut joskus sanomista niin minulla ei. Juuri sain keittiöremonttini kuntoon. Palvelu pelasi ja toimitukset tulivat ajallaan. Kaikki sadat pikkuosat olivat paketissa mukana heti ensimmäisellä kerralla. Muutama asennusohje saisi olla hieman selkeämpi mutta ilman kysymistä siitäkin selvittiin. Suosittelen.

• Eihyvää

En voi suositella. Yritin soittaa.Toisessa numerossa tuli ilmoitus ”valitsemanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”, eli puhelin kiinni. Toisessa numerossa katkaistiin ja tuli viesti ” en voi nyt puhua”. Ei tullut takaisin soittoa. Ei tarvi minunkaan asioida kyseisessä liikkeessä. Muitakin löytyy.

• Hanurinsoitto

Luvattu 3-4 viikon toimitusaika venynyt nyt 6: een viikkoon. Ammattiylpeä yritys tässä kohtaa ottaisi oma-aloitteisesti yhteyden asiakkaaseen, ja sopisi pienestä hinnanalennuksesta, koska toimitusajat repäistään hanurista tilauksen yhteydessä.

• Anonyymi

joulukuu 2019 ja sama touhu jatkuu, yhteyttä ei saa vaikka eikä soittopyyntöihin vastata vaikka paikalla ollaan, toimitusajat venyvät.

• Anonyymi

Älkää ikinä seotko mihinkään keittiökalustetukun liikkeisiin. Tekevät aivan virheellistä työtä ja vääränlaisista materiaaleista. Veikkarissa on huijattu ihan törkeästi eivätkä ota yhteyttä vaikka on useasti pyydetty. Myyjä ei osaa mitään.

• Anonyymi

Taitaa kilpailijat olla täällä. Minä olen ostanut kaapistot ja ovat aivan hyviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5297
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      30
      3526
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2874
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      27
      2094
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      59
      1851
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1646
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1175
    Aihe