Kokemuksesta voin sanoa: EN SUOSITTELE!
Laatu todella huonoa ja toimituksessa kestää paljon sovittua kauemmin. Palvelukin kyseenalaista. Olen kuullut kun työntekijät riitelivät vaikka oli asiakkaita paikalla. Ja palvelua sai odottaa todella kauan, ennen kuin sitä sai.
Kerkesin olla asiakkaana pidemmän aikaa. Menin kyseiseen liikkeeseen edullisuuden takia, ja huomasin nyt ettei se edes ole edullisempi kuin muut!
Minulla on sijoitusasuntoja joita remontoin ja olen kunnostanut myös lähipiirini keittiöitä. Jo parin vuoden jälkeen ovet ovat huonossa kunnossa!
Älkää siis erehtykö asioimaan Hyvinkään keittiökalustetukussa! Hyvinkäällä on monta paljon laadukkaampaa ja mielyttävämpää keittiöfirmaa.
Hyvinkään keittiökalustetukku
9
4336
Vastaukset
- annukka8
Olen kuullut samaa. Siskoni osti keittiökalusteensa juuri tästä firmasta ja toimituksessa oli vaikka mitä ongelmaa.... Osa ovista on jo hieman kuluneita vaikka ne on ostettu pari vuotta sitten.
- x-kääläinen
Ja minulle ne eivät edes vaivautuneet vastaamaan kun lähetin meilillä kysymyksen tuotteesta tarkoin mitoin (pöytätaso). Typerää ilmoittaa sähköpostiosoitetta jos ei siihen voida vastata. Päädyin siis hankkimaan tason muualta enkä aio vastaisuudessakaan asioida tuon puulaakin kanssa.
- Tyytyväinenasiakas
Itse sain keittiökalustetukusta hyvää ja nopeaa palvelua. Myyjät olivat asiallisia ja erittäin ystävällisiä. Liekö palvelu muuttunut ?
- TyytyväinenTT
Jos on jollain ollut joskus sanomista niin minulla ei. Juuri sain keittiöremonttini kuntoon. Palvelu pelasi ja toimitukset tulivat ajallaan. Kaikki sadat pikkuosat olivat paketissa mukana heti ensimmäisellä kerralla. Muutama asennusohje saisi olla hieman selkeämpi mutta ilman kysymistä siitäkin selvittiin. Suosittelen.
- Eihyvää
En voi suositella. Yritin soittaa.Toisessa numerossa tuli ilmoitus ”valitsemanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”, eli puhelin kiinni. Toisessa numerossa katkaistiin ja tuli viesti ” en voi nyt puhua”. Ei tullut takaisin soittoa. Ei tarvi minunkaan asioida kyseisessä liikkeessä. Muitakin löytyy.
- Hanurinsoitto
Luvattu 3-4 viikon toimitusaika venynyt nyt 6: een viikkoon. Ammattiylpeä yritys tässä kohtaa ottaisi oma-aloitteisesti yhteyden asiakkaaseen, ja sopisi pienestä hinnanalennuksesta, koska toimitusajat repäistään hanurista tilauksen yhteydessä.
- Anonyymi
joulukuu 2019 ja sama touhu jatkuu, yhteyttä ei saa vaikka eikä soittopyyntöihin vastata vaikka paikalla ollaan, toimitusajat venyvät.
- Anonyymi
Älkää ikinä seotko mihinkään keittiökalustetukun liikkeisiin. Tekevät aivan virheellistä työtä ja vääränlaisista materiaaleista. Veikkarissa on huijattu ihan törkeästi eivätkä ota yhteyttä vaikka on useasti pyydetty. Myyjä ei osaa mitään.
- Anonyymi
Taitaa kilpailijat olla täällä. Minä olen ostanut kaapistot ja ovat aivan hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4052432- 581721
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1811558Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2851264Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1271005- 87990
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67989Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33963Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12916K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8886