Hyvinkään keittiökalustetukku

asiakas4

Kokemuksesta voin sanoa: EN SUOSITTELE!
Laatu todella huonoa ja toimituksessa kestää paljon sovittua kauemmin. Palvelukin kyseenalaista. Olen kuullut kun työntekijät riitelivät vaikka oli asiakkaita paikalla. Ja palvelua sai odottaa todella kauan, ennen kuin sitä sai.
Kerkesin olla asiakkaana pidemmän aikaa. Menin kyseiseen liikkeeseen edullisuuden takia, ja huomasin nyt ettei se edes ole edullisempi kuin muut!
Minulla on sijoitusasuntoja joita remontoin ja olen kunnostanut myös lähipiirini keittiöitä. Jo parin vuoden jälkeen ovet ovat huonossa kunnossa!
Älkää siis erehtykö asioimaan Hyvinkään keittiökalustetukussa! Hyvinkäällä on monta paljon laadukkaampaa ja mielyttävämpää keittiöfirmaa.

9

4521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annukka8

Olen kuullut samaa. Siskoni osti keittiökalusteensa juuri tästä firmasta ja toimituksessa oli vaikka mitä ongelmaa.... Osa ovista on jo hieman kuluneita vaikka ne on ostettu pari vuotta sitten.

• x-kääläinen

Ja minulle ne eivät edes vaivautuneet vastaamaan kun lähetin meilillä kysymyksen tuotteesta tarkoin mitoin (pöytätaso). Typerää ilmoittaa sähköpostiosoitetta jos ei siihen voida vastata. Päädyin siis hankkimaan tason muualta enkä aio vastaisuudessakaan asioida tuon puulaakin kanssa.

• Tyytyväinenasiakas

Itse sain keittiökalustetukusta hyvää ja nopeaa palvelua. Myyjät olivat asiallisia ja erittäin ystävällisiä. Liekö palvelu muuttunut ?

• TyytyväinenTT

Jos on jollain ollut joskus sanomista niin minulla ei. Juuri sain keittiöremonttini kuntoon. Palvelu pelasi ja toimitukset tulivat ajallaan. Kaikki sadat pikkuosat olivat paketissa mukana heti ensimmäisellä kerralla. Muutama asennusohje saisi olla hieman selkeämpi mutta ilman kysymistä siitäkin selvittiin. Suosittelen.

• Eihyvää

En voi suositella. Yritin soittaa.Toisessa numerossa tuli ilmoitus ”valitsemanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”, eli puhelin kiinni. Toisessa numerossa katkaistiin ja tuli viesti ” en voi nyt puhua”. Ei tullut takaisin soittoa. Ei tarvi minunkaan asioida kyseisessä liikkeessä. Muitakin löytyy.

• Hanurinsoitto

Luvattu 3-4 viikon toimitusaika venynyt nyt 6: een viikkoon. Ammattiylpeä yritys tässä kohtaa ottaisi oma-aloitteisesti yhteyden asiakkaaseen, ja sopisi pienestä hinnanalennuksesta, koska toimitusajat repäistään hanurista tilauksen yhteydessä.

• Anonyymi

joulukuu 2019 ja sama touhu jatkuu, yhteyttä ei saa vaikka eikä soittopyyntöihin vastata vaikka paikalla ollaan, toimitusajat venyvät.

• Anonyymi

Älkää ikinä seotko mihinkään keittiökalustetukun liikkeisiin. Tekevät aivan virheellistä työtä ja vääränlaisista materiaaleista. Veikkarissa on huijattu ihan törkeästi eivätkä ota yhteyttä vaikka on useasti pyydetty. Myyjä ei osaa mitään.

• Anonyymi

Taitaa kilpailijat olla täällä. Minä olen ostanut kaapistot ja ovat aivan hyviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe