Kokemuksesta voin sanoa: EN SUOSITTELE!
Laatu todella huonoa ja toimituksessa kestää paljon sovittua kauemmin. Palvelukin kyseenalaista. Olen kuullut kun työntekijät riitelivät vaikka oli asiakkaita paikalla. Ja palvelua sai odottaa todella kauan, ennen kuin sitä sai.
Kerkesin olla asiakkaana pidemmän aikaa. Menin kyseiseen liikkeeseen edullisuuden takia, ja huomasin nyt ettei se edes ole edullisempi kuin muut!
Minulla on sijoitusasuntoja joita remontoin ja olen kunnostanut myös lähipiirini keittiöitä. Jo parin vuoden jälkeen ovet ovat huonossa kunnossa!
Älkää siis erehtykö asioimaan Hyvinkään keittiökalustetukussa! Hyvinkäällä on monta paljon laadukkaampaa ja mielyttävämpää keittiöfirmaa.
Hyvinkään keittiökalustetukku
9
4176
Vastaukset
- annukka8
Olen kuullut samaa. Siskoni osti keittiökalusteensa juuri tästä firmasta ja toimituksessa oli vaikka mitä ongelmaa.... Osa ovista on jo hieman kuluneita vaikka ne on ostettu pari vuotta sitten.
- x-kääläinen
Ja minulle ne eivät edes vaivautuneet vastaamaan kun lähetin meilillä kysymyksen tuotteesta tarkoin mitoin (pöytätaso). Typerää ilmoittaa sähköpostiosoitetta jos ei siihen voida vastata. Päädyin siis hankkimaan tason muualta enkä aio vastaisuudessakaan asioida tuon puulaakin kanssa.
- Tyytyväinenasiakas
Itse sain keittiökalustetukusta hyvää ja nopeaa palvelua. Myyjät olivat asiallisia ja erittäin ystävällisiä. Liekö palvelu muuttunut ?
- TyytyväinenTT
Jos on jollain ollut joskus sanomista niin minulla ei. Juuri sain keittiöremonttini kuntoon. Palvelu pelasi ja toimitukset tulivat ajallaan. Kaikki sadat pikkuosat olivat paketissa mukana heti ensimmäisellä kerralla. Muutama asennusohje saisi olla hieman selkeämpi mutta ilman kysymistä siitäkin selvittiin. Suosittelen.
- Eihyvää
En voi suositella. Yritin soittaa.Toisessa numerossa tuli ilmoitus ”valitsemanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä”, eli puhelin kiinni. Toisessa numerossa katkaistiin ja tuli viesti ” en voi nyt puhua”. Ei tullut takaisin soittoa. Ei tarvi minunkaan asioida kyseisessä liikkeessä. Muitakin löytyy.
- Hanurinsoitto
Luvattu 3-4 viikon toimitusaika venynyt nyt 6: een viikkoon. Ammattiylpeä yritys tässä kohtaa ottaisi oma-aloitteisesti yhteyden asiakkaaseen, ja sopisi pienestä hinnanalennuksesta, koska toimitusajat repäistään hanurista tilauksen yhteydessä.
- Anonyymi
joulukuu 2019 ja sama touhu jatkuu, yhteyttä ei saa vaikka eikä soittopyyntöihin vastata vaikka paikalla ollaan, toimitusajat venyvät.
- Anonyymi
Älkää ikinä seotko mihinkään keittiökalustetukun liikkeisiin. Tekevät aivan virheellistä työtä ja vääränlaisista materiaaleista. Veikkarissa on huijattu ihan törkeästi eivätkä ota yhteyttä vaikka on useasti pyydetty. Myyjä ei osaa mitään.
- Anonyymi
Taitaa kilpailijat olla täällä. Minä olen ostanut kaapistot ja ovat aivan hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446