tuleeko tekstiviestin lähettämisestä britanniaan lisämaksuja paljonkin kun on sellainen tekstaripaketti? ja entä toimiiko suomessa hankittu visa britanniassa?
pari kysymystä britanniaan liittyen
8
291
Vastaukset
- tietoo ja sitä
Visa toimii kyllä, jos siis puhut oikeasta Visasta, et teini-Visasta. Tekstiviestipaketti ei toimi ulkomailla eli sen kiintiön tekstiviestejä et voi lähettää ulkomailla, vaan ne laskutetaan erikseen. EU on säätänyt, että lähetettäessä tekstiviesti EU-maasta toiseen EU-maahan, saa viesti makseaa enintään 0,10 euroa kappaleelta. Koska Iso-Britannia on EU-maa, maksaa viesti masimissaan 0,10 kappale.
- SMS UK
Jessukka kylläkin kysyi sms lähettämisestä UK:hon. Ei sms lähettämistä UK:ssa/UK:sta. Joten oikea vastaus on että sms sisältyy olemassa olevaan tekstaripakettiin.
- Ressukka95
Eka nolla pois.
- Visa Electron omistaja
Kyllä Visa toimii ja toimii myös Visa Electron. Pikku kojuissa yleensä ei, niinkuin ei suomessakaan. Automaateilla ja useimmissa kaupoissa toimii. Mulla ainakin toimi pari viikkoo sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906