Camden Passage

???

Onko Camden passage eri, kun Camden Lock market? Mitä siellä kannattaa nähdä?

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trinity 9

      Camden Lock , suosittu kirppari Stable (talli) Market sijainti on metroasema Camden townin lähellä. Menen itse sinne taas parin viikon päästä

      Camden Passagessa en ole käynyt, se sijaitsee metroasema Angelin lähellä.

    • Camdenissä itsessään on sitä markkina (ei välttämättä kirppari) meininkiä heti siitä asemalta (Inverness street) kanaalille päin pikku kauppojen ja muiden myyntipöytien kera. Eli kävelet siitä vain ylöspäin Camden Lock Marketeille ja varaat asiaan koko päivän kävellen Chalk Farmin asemalle ohittaen kaikki marketit (huom. viikonloppuna tiettyinä kellonaikoina Camdenin metroasema suljetaan niin että vain tuleva liikenne pääsee asemalta ulos eli et pääse takaisin sisään asemalle).

      Suosittelen Camdenissa viikolla käyntiä (esim. to tai pe) kun viikonloppuna siellä on ihan hullun paljon ihmisiä. Viikolla osa kaupoista voi olla kiinni mutta ainakin 80% on auki ja ne on niitä samoja kamoja kojulla kuin kojulla. Tinkiä kannattaa ihan reippaasti... esim. nahkatakin olen sieltä ostanut 60 kybällä vaikka eka hintalappu oli 140. Sama kaikkien turistikamojen kanssa 3 t-paitaa kympillä (alussa hintana on yksi kybällä) eli ajattele asiaa vähän kuin mini-Turkki näkökannalta. Niin ja mistään keskustan alueelta turisti krääsää (kuppeja ja magneetteja) en lähtisi ostamaan kun Camdenissa ne on sikahalpoja.

      Camden passage on parhaimmillaan viikonloppuna. Se on pieni paikka Islingtonissa Upper Streetin kyljessä. Antiikki kamaa ja muutama kahvila. Paras paikka aamupalalle on Breakfast Cafe (kannattaa mennä aikaisin muuten jonot voi olla pitkät). Lisäinformaatiota http://www.camdenpassageislington.co.uk/
      Ei mun mielestä mikään kauheen erikoinen paikka ellet ole antiikkiharrastaja. Nätti kylläkin.

    • ???

      Camden Market, Brick Lane Market. Mitä noissa on erikoista ja kannattaako käydä?

    • Camden ehdottomasti käytävä. Rentoa meininkiä, erikoisia rakennuksia ja nurkkia, kanaali ja paatteja plus muutenkin halpaa. http://www.camdenlock.net/

      Brick lane: yrittää pistää Camdeniä paremmaksi, mutta siitä on tullut enempi trendi hippien mesta. Mun mielestä siltä puuttuu sielua, mutta se katutaide on ihan näkemisen arvoista. Kauppoja laidasta laitain, usein vähän turhankin kallista kun kaikki haluaa jotain retrokamaa.. http://www.visitbricklane.org/#/brick-lane-market/4537676886 onhan siellä tietty hyviä curry mestoja jonne voi tuoda omat viinit tai kaljat (BYO, bring your own) joten ruuan kannalta käymisen arvoista.

      Jos sulla ei ole aikaa käydä kuin yhdessä niin kävisin Camdenissä - on se kumminkin sen verran "must see" Lontoon paikka.

    • gfjkljhgfdsfghjklög

      Camden Passagella on mielestäni, ainakin Pohjois-Lontoon, paras aamiaspaikka Breakfast Club. Se on ensimmäinen ja ainoa oikea Breakfast Club. Nyt en oo vuoteen pistäytynyt, kun oon palannut takasin tänne pohjolaan, mutta voin hyvin kuvitella ett viikoloppuisin luvassa on edelleen jonottamista, mikä on kuitenkin vaivan väärtti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe