Koulun vessassa tapahtuu

boooyyy

Fysiikantunti oli juuri alkanut ja opettaja oli saapunut juuri luokkaan. Kysyin, että pääsenkö vessaan. Opettaja vastasi, että eikös äsken ollut koko välitunti aikaa? Sain kuitenkin luvan ja lähdin vessaan. Tulin vessata ja huomasin, että viereisestä vessasta tuli juuri todella kuuma rinnakkalaisluokkalainen Sonja. Sanoin hänelle moi ja hän vastasi. Vaihdoimme muutaman muunkin sanan ja sitten hän kysyi, että oliko minulla kiire tunnille. Sanoin, että ei minulla mikään kiire ole. Hän tuli minua lähemmäksi ja otti kädestäni kiinni. Ja kysyi haluaisinko tulla hänen kanssaan vielä vessaan. Olin hämilläni, mutta sain vastattua jotakin. Hän vei minut kanssaan vessaan ja käski minun mennä istumaan pöntölle. Istuin pöntölle ja alkoi avaamaan farkkujeni vetoketjua. Hän otti housuni ja samalla paitani pois, ja huomasin olevani hänen edessään pelkissä boksereissani. Hän pani kätensä boksereideni etu osaan ja katsoi minua silmiin. Munani alkoi jäykistyä ja hän kysyi, otetaanko bokseritkin pois, ennen kuin ehdin vastata hän veti bokserini alas. Huomasin seisovani alasti koulun kuumimman tytön edessä. Hän otti munastani kiinni ja alkoi runkkaamaan ja imemään sitä. Minulta pääsi pieniä voihkauksia ja kun Sonja oli hetken runkannut ja imenyt munaani, hän otti vaatteensa pois. Ja seisoimme vessassa alasti toisiamme vastapäätä. Sonja kysyi haluaisinko antaa hänelle munaa perseeseen.
Joo, vastasin ja hän otti kiinni lavuaarista ja menin hänen taakseen. Hän kumartui hieman ja minä työnsin munani hänen perseeseensä. Olimme molemmat hetken paikoillamme ja sitten aloin pikkuhiljaa työntämään munaani hänen perseeseensä.Molemmat voihkimme kun työnsin munaa aluksi hitaasti ja sitten hiukan kovempaa.Jatkoimme hetken ja sitten menin istumaan pöntölle ja hän tuli munani päälle ja alkoi ratsastamaan.Molemmat taas voihkimme ja Sonja kovensi hiukan tahtia. Hetken ratsastettuaan hän tuli istumaan pöntölle ja menin hänen jalkoväliinsä ja aloin sormettamaan hänen pilluaan. Hän voihki kovaäänisesti kun työnsin sormiani hänen pillluunsa. Sormetin hetken hänen pilluaan ja sitten hän alkoi runkkaamaan taas munaani. Ei mennyt kauaa kun laukesin hänen rinnoillensa. Puimme molemmat vaatteemme ja hän sanoi vielä, ehkä me taas törmäämme vessojen edessä ja iski minulle silmää. Sanoin, varmasti ja lähdimme molemmat omille tunneillemme.

2

5058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhhuh1

      huh kuumaa kamaa ah

    • RoosterBoy

      "Hän kumartui hieman ja minä työnsin munani hänen perseeseensä. Olimme molemmat hetken paikoillamme ja sitten aloin pikkuhiljaa työntämään munaani hänen perseeseensä"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe