Tulipa tässä mieleen,että nämä Espanja-alaotsikot eivät aivan vastaa keskustelujen sisältöä,joten kysynkin voitaisiinko olla yhtä mieltä siitä,että esimerkiksi Malaga sisällytettäisiin aurinkorannikko-otsakkeen alle ja Fuengirolalle perustettaisiin ihan oma kun kerran suurin osa ,nyt Aurinkorannikko-otsakkeen alaiset tarinat liittyvät nimenomaan"fugeen".Onhan Alicantellakin omansa. Ottakaa kantaa!!! En tiedä miten muutoksen sitten saisi aikaan,mutta minusta se vastaisi hyvin todellisuutta.
Fuengirola
9
459
Vastaukset
- don Luis
Nykymeno ihan OK. Tulee tänne Aurinkorannikko -teeman alle ja alkaa haukkua kaikkia. Näin on hyvä, sillä ei oikein jaksaisi alkaa monen teeman alta etsiä uusia haukuttavia.
- Don Luis
Vastustan pariakin asiaa.Ensinnäkin nimimerkkini käyttöä ja toiseksi sitä ,että aurinkorannikko on paljon muutakin kuin "fuge",joka saisi tässä ihan oman palstan,jos se moniakaan kiinnostaa?
- DOn Luis
Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin.
- don Luis
Olette säälittäviä, don Luis on minulle varattu. Älkäätte pilatko sen mainetta turhuuksilla ja perättömillä väitteillänne, saati sitten suoranaisilla herjoilla. T. don Luis.
(huom. pieni d, iso D on Danny :-) ) - don luis
menkää homot marokkoon täältä vinkumasta
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
- don Luis
donluis kirjoitti:
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
Kusetat.Olet tämän Dpn Luis sivupersoona. Minä olen alkuperäinen ja aito. Minulla on nimimerkille jopa tunnuskoodi. Häh siitäs saitte kopiot.
- Lundoisko
Aika sekavaa tämä nyt on..oli niin tai näin.
Otsikkojutun aihe on yhä ajankohtainen.Nimimerkkikiista typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.172563Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant862401- 2021334
- 1191215
- 871202
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791131Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,14960Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12927Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta57837