Tulipa tässä mieleen,että nämä Espanja-alaotsikot eivät aivan vastaa keskustelujen sisältöä,joten kysynkin voitaisiinko olla yhtä mieltä siitä,että esimerkiksi Malaga sisällytettäisiin aurinkorannikko-otsakkeen alle ja Fuengirolalle perustettaisiin ihan oma kun kerran suurin osa ,nyt Aurinkorannikko-otsakkeen alaiset tarinat liittyvät nimenomaan"fugeen".Onhan Alicantellakin omansa. Ottakaa kantaa!!! En tiedä miten muutoksen sitten saisi aikaan,mutta minusta se vastaisi hyvin todellisuutta.
Fuengirola
9
484
Vastaukset
- don Luis
Nykymeno ihan OK. Tulee tänne Aurinkorannikko -teeman alle ja alkaa haukkua kaikkia. Näin on hyvä, sillä ei oikein jaksaisi alkaa monen teeman alta etsiä uusia haukuttavia.
- Don Luis
Vastustan pariakin asiaa.Ensinnäkin nimimerkkini käyttöä ja toiseksi sitä ,että aurinkorannikko on paljon muutakin kuin "fuge",joka saisi tässä ihan oman palstan,jos se moniakaan kiinnostaa?
- DOn Luis
Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin.
- don Luis
Olette säälittäviä, don Luis on minulle varattu. Älkäätte pilatko sen mainetta turhuuksilla ja perättömillä väitteillänne, saati sitten suoranaisilla herjoilla. T. don Luis.
(huom. pieni d, iso D on Danny :-) ) - don luis
menkää homot marokkoon täältä vinkumasta
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
- don Luis
donluis kirjoitti:
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
Kusetat.Olet tämän Dpn Luis sivupersoona. Minä olen alkuperäinen ja aito. Minulla on nimimerkille jopa tunnuskoodi. Häh siitäs saitte kopiot.
- Lundoisko
Aika sekavaa tämä nyt on..oli niin tai näin.
Otsikkojutun aihe on yhä ajankohtainen.Nimimerkkikiista typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437