Tulipa tässä mieleen,että nämä Espanja-alaotsikot eivät aivan vastaa keskustelujen sisältöä,joten kysynkin voitaisiinko olla yhtä mieltä siitä,että esimerkiksi Malaga sisällytettäisiin aurinkorannikko-otsakkeen alle ja Fuengirolalle perustettaisiin ihan oma kun kerran suurin osa ,nyt Aurinkorannikko-otsakkeen alaiset tarinat liittyvät nimenomaan"fugeen".Onhan Alicantellakin omansa. Ottakaa kantaa!!! En tiedä miten muutoksen sitten saisi aikaan,mutta minusta se vastaisi hyvin todellisuutta.
Fuengirola
9
405
Vastaukset
- don Luis
Nykymeno ihan OK. Tulee tänne Aurinkorannikko -teeman alle ja alkaa haukkua kaikkia. Näin on hyvä, sillä ei oikein jaksaisi alkaa monen teeman alta etsiä uusia haukuttavia.
- Don Luis
Vastustan pariakin asiaa.Ensinnäkin nimimerkkini käyttöä ja toiseksi sitä ,että aurinkorannikko on paljon muutakin kuin "fuge",joka saisi tässä ihan oman palstan,jos se moniakaan kiinnostaa?
- DOn Luis
Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin.
- don Luis
Olette säälittäviä, don Luis on minulle varattu. Älkäätte pilatko sen mainetta turhuuksilla ja perättömillä väitteillänne, saati sitten suoranaisilla herjoilla. T. don Luis.
(huom. pieni d, iso D on Danny :-) ) - don luis
menkää homot marokkoon täältä vinkumasta
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
- don Luis
donluis kirjoitti:
Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis
Kusetat.Olet tämän Dpn Luis sivupersoona. Minä olen alkuperäinen ja aito. Minulla on nimimerkille jopa tunnuskoodi. Häh siitäs saitte kopiot.
- Lundoisko
Aika sekavaa tämä nyt on..oli niin tai näin.
Otsikkojutun aihe on yhä ajankohtainen.Nimimerkkikiista typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172