Fuengirola

don Luis

Tulipa tässä mieleen,että nämä Espanja-alaotsikot eivät aivan vastaa keskustelujen sisältöä,joten kysynkin voitaisiinko olla yhtä mieltä siitä,että esimerkiksi Malaga sisällytettäisiin aurinkorannikko-otsakkeen alle ja Fuengirolalle perustettaisiin ihan oma kun kerran suurin osa ,nyt Aurinkorannikko-otsakkeen alaiset tarinat liittyvät nimenomaan"fugeen".Onhan Alicantellakin omansa. Ottakaa kantaa!!! En tiedä miten muutoksen sitten saisi aikaan,mutta minusta se vastaisi hyvin todellisuutta.

9

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don Luis

Nykymeno ihan OK. Tulee tänne Aurinkorannikko -teeman alle ja alkaa haukkua kaikkia. Näin on hyvä, sillä ei oikein jaksaisi alkaa monen teeman alta etsiä uusia haukuttavia.

• Don Luis

Vastustan pariakin asiaa.Ensinnäkin nimimerkkini käyttöä ja toiseksi sitä ,että aurinkorannikko on paljon muutakin kuin "fuge",joka saisi tässä ihan oman palstan,jos se moniakaan kiinnostaa?

• DOn Luis

Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin.

• don Luis

Olette säälittäviä, don Luis on minulle varattu. Älkäätte pilatko sen mainetta turhuuksilla ja perättömillä väitteillänne, saati sitten suoranaisilla herjoilla. T. don Luis.
      (huom. pieni d, iso D on Danny :-) )

• don luis

menkää homot marokkoon täältä vinkumasta

• Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis

• don Luis
        donluis kirjoitti:

Kirjautuminen ei onnistunut muodossa don Luis,joten tästälähtien kirjoitan sen donluis.Olen se alkuperäinen don Luis

Kusetat.Olet tämän Dpn Luis sivupersoona. Minä olen alkuperäinen ja aito. Minulla on nimimerkille jopa tunnuskoodi. Häh siitäs saitte kopiot.

• Lundoisko

Aika sekavaa tämä nyt on..oli niin tai näin.

• Otsikkojutun aihe on yhä ajankohtainen.Nimimerkkikiista typerää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      354
      1574
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1207
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1024
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      999
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      948
    Aihe