Kuulimpa äsken että pidän rekkuani liian hyvänä.Meillä tapana istuskella tienvieressä ulkoillessa ja samalla rapsuttelen vanhaa neitiä.Mies huomannut tekoseni useinkin ja ei hyväksy asiaa.Tyttö ihan yhteiskuntakelpoinen ja kiltti.Enpä ole ikinä tiennyt lääppiväni koiraani piloille,ikää 7v.Mä olen se emäntä ja johtaja meillä.Tämä nyt varmasti vakava eläinsuojeluasia : ).Jotkut ukot ovat mustiksia emännän elukoille mutta mäpä sinkku..Olen samanlaista lalluttamista tehnyt pojalleni 19v ja kateille myös ja ihan kunnon itsenäisiä eläviä ovat.Kyllä eläinkin kaipaa kosketuksia ja hellyyttä.meidän likkaa ei pelkällä komentamisella kurissa pidetä.
Luetuimmat keskustelut
- 791100
- 1041075
- 67512
- 47483
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8446Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 13440
- 42422
- 15396
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391