Tarkoitus mennä kihloihin. Olemme sopineet päivänkin ns etukäteen.
Sormukset on tarkoitus hakea yhdessä, vaan nyt mietin, kuinka kauan kaivertaminen kestää? Eli jos menemme hakemaan sormuksia "virallisena" kihlapäivänä, emme taida samana päivänä saada sormuksia sormiimme?
Kihloihin, kuinka?
5
315
Vastaukset
- aikaa tarvitaan
Paras käydä siellä sormuskaupassa ennakkoon yhdessä ja sitten hakea ne valmiina.
- Myyjä
olisi nätit kihlasormukset myynnissä,jäi ylimääräiseksi.
Myydään kulta/valkokultaiset käyttämättömät ja näyttävät kohinoor kihlasormus pari.
koot 19,5 ja 16,leveys 4mm,14k valko ja keltakultaa.
Uusien hinnat 19,5 350e ja 16 270e,eli 620,kuitin saa mukaan.
Ovat kaivertamattomat,kaiverrus lahjakortin saa mukaan.
Hinta 500e
Tarjouksia otetaan myös vastaan.
Vain nouto ja käteismaksu.
lisätietoa:
http://www.kohinoor.fi/index.php?section=104
yhteydenotot:[email protected]- myyjä
Tuo on ilmoitus teksi,voin myös lähettää,jos sovimme maksu/lähetys ehdoista.olettaen että kiinnostuitte ja koot täsmäävät :)
- 3+8
Riippuu sormuksista ja liikkeestä ja siitä millaiset kaiverrukset haluatte.
Konekaiverrus onnistuu yleensä samantein (tikkukirjaimin). Timanttisormuksiin, ohuisiin sormuksiin yms. koneella ei kannata kaivertaa. - mini nimetön
On otettava myös huomioon että kaikista malleista ei ole kaikkia kokoja saatavana (yleisimmät kumminkin). Itse odotin omaa sormusta 6viikkoa. Vaikka sormus oli katalogi sormus liikkellä eikä valmistajalla ollut sitä minun pientä kokoa. Joten se tehtiin alusta asti juuri minua varten.
Kannattaa pyytää myyjää esittelemään vain sormuksia jotka on sinun kokoisia jos haluut sen heti mukaan.
Kaivertaa ei ole pakko ostohetkellä vaan vaikka myöhemmin. me emme tieneet vielä edes sen 6 viikon odotteleun jälkeen mitä kaiverretaan. Mutta nyt on kaiverrukset ja olen supertyytyväinen kun sormus on sopiva.Kaunis ja kaiverrus mielyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812