Tarvitsen lasiovilla (liukuva tai sarana, ei väliä) varustetun tv-tason. Ongelmana on, että vaikka kuinka guugletan sellaista ei tunnu löytyvän mistään. Siispä kysynkin mistä voisin löytää "lapsen kestävän" tv-tason kohtuu hintaan ja mielellään mustana. Tasoon pitäisi sopia vahvistin, pari pelikonsolia ja digiboksi.
"Lapsen kestävä" TV-taso
Öljypoltin
2
139
Vastaukset
- versio2
Hifisudiolla on hyvä mallisto. Itse ostin mustan turvalasilla. Lasi kestää painoa 100kg missä on televisio. Alaosassa minulla on kaksi vahvaria, sonos,da-muunnin, blu-ray ja pleikkari välitasolla. Pieni lapsi myös ja turvassa kaikki laitteet..
Mallisto on vähän muuttunut.
http://just-racks.com/en/jrl.html.- Öljypoltin
Kiitos! Näyttää hyvältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä372929- 622304
- 1732285
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 141340
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191