Olemme matkustamassa kaverini kanssa tammikuussa New Yorkiin, mutta hotelli on vielä varaamatta. Onko teillä minkälaisia kokemuksia majoituksesta? Jotain hotellia, mitä erityisesti suosittelette sijainnin/kunnon/hinta-laatu -suhteen/jonkun muun syyn vuoksi?
Olen kuullut toiselta kaveriltani, että metrokortti maksaa euroissa noin 25€ viikolta, joten hotellin voi ottaa etäämpääkin..?
Emme vaadi viiden tähden majoitusta ja ajatuksena olisi katsella ympärilleen, shoppailla, ehkä vähän kurkata yöelämääkin.
Kaikki vinkit ja nippelitieto on siis hyvinkin tervetullutta! :)
Majoitusta - ja muuta yleistä - Nykissä.
1
308
Vastaukset
- ssssilja
Minäkin lähössä joulu-tammikuussa nykiin. :) Majoitusta katselin trivago- haulla ja valikoimaa oli moneen lähtöön. Hinnat tuntui alenevan melko reippaasti kun poistuttiin manhattanin alueelta. Ja valikoima ylipäätään melko vaihteleva, millaista etsitte?
Muutamia halpoja hotelleja löytyi trivago haulla, kannattaa sitä kokeilla. esim New jerseyn ja Brooklynin puolelta. Me ollaan menossa 2viikoksi, ja edullisin minkä löysin tuolle ajalle oli 1000e luokkaa. Päätimme sitten kuitenkin hotellin sijaan vuokrata huoneiston homeawayn kautta. :) Sekin ihan varteen otettava vaihtoehto etenkin jos on pidempi loma kyseessä! Ja ne oli myös hieman edullisempia kuin hotellit.
Mutta sen enempää en osaakkaan sanoa, kun olen itsekkin ekaa kertaa sinne suuntaan lähössä jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648