Minkä kokoinen keskusta? onko siellä hyviä ruokapaikkoja? illanviettopaikkoja?, mitä kauppoja?
Olemme suunnittelemassa matkaa sinne tammikuussa, löysimme vehreästä kauniista Khao Lakista mukavan merenranta hotellin edullisesti, MUTTA muutaman kilometrin päässä olisi kiva olla elävä kylä(ei iso kauounki).
Mukavaa olla välillä ihan rauhassa ja välillä taas kylillä muiden joukossa. Vai olisikko joku muu lomakohde parempi?
Olisin kiitollinen jos joku/t viitsisi tietämyksensä/kokemuksensa/suosituksensa kertoa.
Khao Lak keskusta millainen?
3
911
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11181605#comment-60574877
Siinä olisi viimeisin ketju khao lakin ravintoloista.
Markkinoilla kannattaa maistella myös friteerattuja kanoja.
Jos jotain jotain ihan hirveän pahaa haluaa maistaa niin kokeilkaa jauhelihavartaita. Ainoa *ruoka* joka lentänyt rosikikseen.
Lam kaenin markkinoilla taas saa possunvartaita, jotka ovat todella hyviä.
Keskustassa ison marketin edessä on katukeittiö, josta saa suht edullista phad thaita. Toinen avokeittiö josta saa banaanipannukakkuja. kastikkeeksi suosittelen *maitoa* , vastannee suomen vaniljakastiketta.
Pienet katukeittiöt ovat yleensä hyviä ja edullisia.
Keskusta ( bangla on) on parin kilometrin pätkä valtatietä, jossa turistikauppoja, ravintoloita, hyvinvointipalveluita, matkatoimistoja jne.
Menomestat on kortilla khao lakissa (keskustassa) Monet vannovat snapperin nimeen.
Bang niangin risteyksessä, valkoisessa rakennuksessa oli jokin aika sitten kylän ykkösmesta, jota kovasti paikallisetkin hehkuttivat, nykyisestä menosta siellä en tiedä. Turistipaikkoja molemmat.
Joku muu varmaan tietäisi paremmin noista keskustan yöelämästä.- Taina 34v.
Kiitos sinulle kovasti hyvästä vastauksesta :)
- hirveemunkki
Hei Taina.
Oltiin (pariskunnat 30 ja 20) Khao Lakissa tammikuussa 2013 ja menomestat olivat vähissä. Itse tykättiin istua "mäkin" viereisessä katuravintolassa, jossa oli live musaa sekä tien toisella puolella olevassa monkey bar:ssa, joka oli ilmeisesti jonkinlaisella "baarikadulla" (muutama samanlainen pubi -tyyppinen ravintola vierekkäin). Kuulin jälkeenpäin tuosta edellisen mainitsemasta snapperista tutultani ja jäi harmittamaan, että sellainen meni meiltä täysin ohi :(
Eli bilepaikkoja sieltä on turha hakea, mutta rentoa meininkiä löytyy! Me koimme, että viikko oli liian pitkä aika (liian hiljainen) Khao Lakissa, mutta palaamme alkuvuodesta 2014 sinne kuitenkin muutamaksi päiväksi!
Oman suosikkiruokapaikkamme nimeä en muista, mutta sen tunnistaa siitä, että se oli joka ilta täynnä ja liekittivät "hot pan" annokset siinä ulkona. Kaverit kävivät syömässä Smile nimisessä ravintolassa, joka oli pisteytetty Khao Lakin ykköseksi. Ruoka olikin kuulemma erinomaista, mutta tuonne piti tehdä pöytävaraus ja jäi siksi meiltä kokematta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625