Khao Lak keskusta millainen?

Taina 34v.

Minkä kokoinen keskusta? onko siellä hyviä ruokapaikkoja? illanviettopaikkoja?, mitä kauppoja?
Olemme suunnittelemassa matkaa sinne tammikuussa, löysimme vehreästä kauniista Khao Lakista mukavan merenranta hotellin edullisesti, MUTTA muutaman kilometrin päässä olisi kiva olla elävä kylä(ei iso kauounki).
Mukavaa olla välillä ihan rauhassa ja välillä taas kylillä muiden joukossa. Vai olisikko joku muu lomakohde parempi?
Olisin kiitollinen jos joku/t viitsisi tietämyksensä/kokemuksensa/suosituksensa kertoa.

3

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://keskustelu.suomi24.fi/node/11181605#comment-60574877

      Siinä olisi viimeisin ketju khao lakin ravintoloista.

      Markkinoilla kannattaa maistella myös friteerattuja kanoja.

      Jos jotain jotain ihan hirveän pahaa haluaa maistaa niin kokeilkaa jauhelihavartaita. Ainoa *ruoka* joka lentänyt rosikikseen.

      Lam kaenin markkinoilla taas saa possunvartaita, jotka ovat todella hyviä.

      Keskustassa ison marketin edessä on katukeittiö, josta saa suht edullista phad thaita. Toinen avokeittiö josta saa banaanipannukakkuja. kastikkeeksi suosittelen *maitoa* , vastannee suomen vaniljakastiketta.

      Pienet katukeittiöt ovat yleensä hyviä ja edullisia.

      Keskusta ( bangla on) on parin kilometrin pätkä valtatietä, jossa turistikauppoja, ravintoloita, hyvinvointipalveluita, matkatoimistoja jne.

      Menomestat on kortilla khao lakissa (keskustassa) Monet vannovat snapperin nimeen.
      Bang niangin risteyksessä, valkoisessa rakennuksessa oli jokin aika sitten kylän ykkösmesta, jota kovasti paikallisetkin hehkuttivat, nykyisestä menosta siellä en tiedä. Turistipaikkoja molemmat.

      Joku muu varmaan tietäisi paremmin noista keskustan yöelämästä.

      • Taina 34v.

        Kiitos sinulle kovasti hyvästä vastauksesta :)


    • hirveemunkki

      Hei Taina.

      Oltiin (pariskunnat 30 ja 20) Khao Lakissa tammikuussa 2013 ja menomestat olivat vähissä. Itse tykättiin istua "mäkin" viereisessä katuravintolassa, jossa oli live musaa sekä tien toisella puolella olevassa monkey bar:ssa, joka oli ilmeisesti jonkinlaisella "baarikadulla" (muutama samanlainen pubi -tyyppinen ravintola vierekkäin). Kuulin jälkeenpäin tuosta edellisen mainitsemasta snapperista tutultani ja jäi harmittamaan, että sellainen meni meiltä täysin ohi :(

      Eli bilepaikkoja sieltä on turha hakea, mutta rentoa meininkiä löytyy! Me koimme, että viikko oli liian pitkä aika (liian hiljainen) Khao Lakissa, mutta palaamme alkuvuodesta 2014 sinne kuitenkin muutamaksi päiväksi!

      Oman suosikkiruokapaikkamme nimeä en muista, mutta sen tunnistaa siitä, että se oli joka ilta täynnä ja liekittivät "hot pan" annokset siinä ulkona. Kaverit kävivät syömässä Smile nimisessä ravintolassa, joka oli pisteytetty Khao Lakin ykköseksi. Ruoka olikin kuulemma erinomaista, mutta tuonne piti tehdä pöytävaraus ja jäi siksi meiltä kokematta :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe