MOI!Niin kun siskollani oli 2undulaattia Nestori ja Unto ja ne oli 1.ja puoli viikkoa oli unto niin se kuoli ja nestori 1kuukauden ja se kuoli mikä on syy ne on saanut hyvää hoitoa mutta ne kuoli;(
Udulaanit
3
172
Vastaukset
- Lintuu
Voi harmi että lintunne kuolivat.:( olivatko linnut ennen kuolemaansa jotenkin sairaan oloisia?(löysä uloste, nuha, väsymys tai muuta normaalista poikkeavaa?) tulee mieleen, että ehkä linnut söivät jotain sopimatonta? Onko talossa huonekasveja joita olisivat saattaneet nakerrella tai saivatko jotain muuta erikoista ruokaa?
- Undulaattifani
Ne ei ollut edes käsi kesyjä joten ei nakerrellut kasveja eikä ollut sairaita tai saanut kuin ruokaa jota oli ainasaanut
- Lintutäti
Olihan kaikki perustarpeet tyydytetty. Lintuhan voi kuolla myös stressiin (liian pieni häkki, ei pääse tarpeeksi usein ulos häkistä, lintua häiritsevä liikehdintä häkin lähellä VARSINKIN kun linnut olivat uusia talossa) Eiväthän linnut altistuneet teflonpannun höyryille? Ylikuumentuneen teflonin höyry on ainakin pienemmille lemmikkilinnuille hengenvaarallista. Avokado hedelmä on hyvin myrkyllinen linnuille. Ja mitä vielä tulee mieleen, jos ostitte linnut eläinkaupasta, et voi oikein tietää, millaisista oloista ja minkälaisista vanhemmista linnut ovat peräisin. Jo poikasolot ovat voineet olla hyvin hankalat tai kyseessä sisäsiitoslintuja, jotka ovat perineet jonkun vakavan geneettisen sairauden. Osanotot lintujen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560