jää viimeiseksi Julkkis-BB:ksi, jos meno on tuollaista. Koska kukaan ei haluasi enää
taloon, jos siitä seuraa ongelmia. Liikaa viinaa Suomen BB:ssä.
Onko eka ja vika Julkkis-BB?
5
169
Vastaukset
- bbbbbbbbbb99
Saisi jäädä viimeiseksi BB ksi Suomessa.
Ei edes viikkotehtäviä enään. - mulkkis-bb
Kyllähän tämä on ollut ihan naurettava kausi. En tiedä miten maailmalla on, mutta suomessa on ollut tietojen mukaan hyvin vaikeaa saada julkkiksia mukaan. Reetu ja Andy ovat kiistatta julkkiksia. No Jorikin voidaan sellaiseksi kyllä laskea. Anu ja jo poistunut Kaitsu ovat lähinnä julkkistentekijöitä. No Susannakin on tietty viime aikojen juttujen ja etenkin Salkkari-menneisyyden takia julkkis. Claudia oman palstansa ja Iholla sarjan takia samoin.
Mutta ne muut. En ollut koskaan kuullutkaan. Ei se vielä oikein tee julkkista, jos on vilahtanut pari kertaa jollain seiskan sivulla. Nyt sinne tuli matkaopas. Hohhoijaa...Seuraavaksi saadaankin varmaan joku tv-meteorologi tai Dannyn basisti 60-luvun kiertueilta. Tai Riki Sorsan veli. :)
Tuotanto oli oikeassa. Tästä tuli aika kamala kausi. Ei katsojaluvut tästä ainakaan nouse.- tuntematon ämmä
en ollut koskaan kuullut mistään klautiasta ja en tuosta ämmästä halua kuullakaan, täysin toope
"Claudia oman palstansa ja Iholla sarjan takia samoin"
#Suomessa on ollut tietojen mukaan hyvin vaikeaa saada julkkiksia mukaan#
Mistä oot saanut tietosi?- tässä tulos
huomaahan sen castingista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569