Mieshän on ylisuorittaja, eli ylinäyttelijä. Jotenkin ärsyttävä näyttelijä jonka ilmeet ja koko olemus, ruumiinkieli on sellaista hosumista. Lähes kaikki sen megaluokan elokuvat on tullu katsottua ja ei niissä sinänsä mitään vikaa ole ollut, viihdyttäviä ja hauskoja.
Vastaukset 6
- keskitasoo
keskitason näyttelijä jonka suosiota en täysin ymmärrä. Yksitotinen yleensä.Todellisessa elämässä oli sähkömies ennen näyttelijän uraa.
- ldjfasdljskldj
Han-Solo - siinä teille selitys. Se rooli teki HF:stä tähden. Ja sitä ennen American Graffitissa hänet jo huomasi, vaikka oli vain sivuroolissa... Hmm, ehkä katsojan ja HF-fanin täytyy olla tietyn ikäinen ja nainen ennen kuin hänen charminsa aukeaa ;) *LOL*
- Joopa joo
Jos on Harrison Ford fani, miksi pitäisi olla nainen? Itse olen homoseksuaali ja pidän Harrisonin leffoista. Silmäniloa siinä miehessä riittää.
Tuollaista komeaa miestä ei joka kulmalla olekaan.- ldjfasdljskldj
Äläpäs nyt vedä hernettä nenääsi ihan turhasta asiasta, ei sitä aina muista olla niin 'poliittisesti korrekti'... Itse olen hetero, 60-lukulainen nainen, joten tietysti puhuin omasta näkökulmastani tuota HF asiaa. Sinä puhut omasta homoseksuaalisesta lähtökohdastasi eikä siinä mitään. Ainakin olemme samaa mieltä asiasta, että HF on/oli erittäin charmantti ja komea mies *LOL*. Pitäisiköhän meidän perustaa faniklubi ;)?
- jdlöjlflsf
ldjfasdljskldj kirjoitti:
Äläpäs nyt vedä hernettä nenääsi ihan turhasta asiasta, ei sitä aina muista olla niin 'poliittisesti korrekti'... Itse olen hetero, 60-lukulainen nainen, joten tietysti puhuin omasta näkökulmastani tuota HF asiaa. Sinä puhut omasta homoseksuaalisesta lähtökohdastasi eikä siinä mitään. Ainakin olemme samaa mieltä asiasta, että HF on/oli erittäin charmantti ja komea mies *LOL*. Pitäisiköhän meidän perustaa faniklubi ;)?
http://elokuvauutiset.fi/site/artikkelit/muut-artikkelit/4702-harrison-fordin-suurimmat-hitit-suomessa
Kaikenlaisiin hienoihin sivuihin sitä törmää, kun tuolla netissä pyörii :)
- fanforever
http://www.imdb.com/name/nm0000148/?ref_=nv_sr_1
Kova äijä on - 72-vuotiaana juuri tehnyt Star Wars VII-osan ja alkaa seuraavaksi tekemään Indiana Jonesin 5-osaa :). Sitä ennen tosin jatkoa Blade Runnerille... Kuulostaa siltä, että ympyrä alkaa sulkeutumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 721366
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587