kaikki, jotka olitte Egyptiin menossa syksy-talvi akselilla, olette suuntaamassa matkojanne, kun nyt kävi niinkuin kävi. Itsellä vielä kohde hakusessa.
Hiljaista on täällä, mihin te
4
253
Vastaukset
- HRG1
Hurghadaan ajattelin tilanteesta huolimatta lähteä syksyn aikana. Reittilennolla kun sinne kuitenkin pääsee. Paikallisen ystäväni kertoman perusteella lomakohteissa elämä on rauhallista ja uskallan sinne matkustaa.
- Ikuinen nautiskelija
Minä olen ystävältäni kuullut, että myös Sharm El Sheikissä on ihan rauhallista ja turisteja tulee koko ajan lisää. Minä lähden omatoimimatkalla kuudeksi viikoksi räntäsateita karkuun.
- 28x...
Suomen Suurlähetystö sanoo nyt Punaisen meren alueen olevan rauhallista.
Tilanne voi olla huomenna toinen.
Lisäksi suuria vaaranpaikkoja ovat lentokentät- ja -kuljetukset. Pommit voivat räjähdellä milloin tahansa.
Pitää olla kuolemaahalveksiva asenne jos sinne nyt matkustaa.
Tervemenoa!- riittää jo
28x että sä olet rasittava, Suomessakin voit kuolla ku joku iskee sua puukolla kadulla kulkiessa tai ajaa autolla ylitsesi, hei moro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276