Hei,
Laitoin peugeot speedfight 3 stage6 pro replican ja suuttimen vaihdoin 60. Nyt on sellanen ongelma että kone ei ota kierroksia ja kiihtyy yhtä huonosti kuin vakio. Voiko suutin olla liian pieni? Löysin pakoputkesta hukkaputken ja toisen putken josta lähti kumiletku jonnekkin. Mitä tuo putki tekee? Voiko kyseessä olla kuristin?
Stage6 pro replica
Säfä97
1
513
Vastaukset
- sf3
itelläni on myös sf3 se toine putki missä on se kumiletku niin sitä letkua ei kannata ootta pois muuten on ihan vitun kovat äänet mut jos sie tukit sen niin sit voit kyllä ottaa se letkun pois.
ja hukkaputken voi aina tukkia mut jos ei oo ennen hitsannu puikolla niin en suosittele tosin siitä ei oo kyllä mitään hyötyä ite kun tukin sen nin huomasin että ei olllut mitään hyötyä vaikka oli otettu rajotin levy pois
suositten ostamaan tehoputken ite ostin scooter center nimeseltä sivulta ja jos en väärin muista niin makso vaa 97 € tecnigas chrome putki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628