No sen takia kun he peittävät kiihottumisensa aggressiivisuuteen. Näille omat homomieltymykset on välittömän kilarin paikka. Ne pitää peittää. He myös tarkkaan katsovat moneen kertaan, ettei vain joku homo katso heidän kikkeliään uimahallissa. Luultavasti piilobisseydessä on perimmäinen syy ankarimpaan homofobisuuteen.
Kun tämän tunnistaa, niin voi helpottaa. Tämä vaihe mula oli 20-vuotiaana, nykyään olen rennompi koska olen tunnistanut ja hyväksynyt homoseksuaalisen taipumuksen. Homous ei ole enää painettu pakonomaisesti alitajuntaan.
Sanovathan psykologitkin, että neuroosit tykkäävät alitajuntaan painetuista tabuista. Tukahdutetut tunteet ruokkii neurooseja.
Miksi jotkut piilobisset on vittumaisia? Teoria.
14
449
Vastaukset
- bi-homo
Tiedän yhden kivenkovan 100% heteron joka on kuitenkin harrastanut seksiä kanssani. Nämä ovat niitä piilobissejä.
- Tai sitten
bi ei ole niin homo, että pitäisi miellyttävänä kun joku läski tai vaari tuijottaa kiimaisena.
- ....................
Bi on sama kuin homo kansan suussa. Olen mäkin seurustellut naisen kanssa ja olen homo. Pitää valita puoli ja se on homo.
Bi tarkoittaa epävarmaa ja sitä että haluaa miellyttää heteroita väen väkisin. Homoja ne kuitenkin on.
Mä en tasan tarkkaan pidä miellyttävänä jos kuka tahansa tuijottaa muniin mut mä en myöskään valita siitä. - ....................
Tiedän yhden tyypin joka väen väkisin tuijotti, että etkai kato muniin? ja se oli vielä mun kaveri.
En koskaan tuijotellut lähimaillekaan.
Tyypillinen paranoidinen piilobisse, kyylääjä. Avoimemmat ei ole noin homofobisia. - eihyvääpäiväää
.................... kirjoitti:
Bi on sama kuin homo kansan suussa. Olen mäkin seurustellut naisen kanssa ja olen homo. Pitää valita puoli ja se on homo.
Bi tarkoittaa epävarmaa ja sitä että haluaa miellyttää heteroita väen väkisin. Homoja ne kuitenkin on.
Mä en tasan tarkkaan pidä miellyttävänä jos kuka tahansa tuijottaa muniin mut mä en myöskään valita siitä.Bi on sama kuin homo? Hahah ja v*tut. Ikään kuin bimiehiä ei olisi ollenkaan olemassa, naisten biseksuaalisuus hyväksytään kyllä ilman mitään arvostelua ja epäilyä, mutta auta armias jos mies sanoo olevansa bi. Naurettavaa
- hahheeehh
eihyvääpäiväää kirjoitti:
Bi on sama kuin homo? Hahah ja v*tut. Ikään kuin bimiehiä ei olisi ollenkaan olemassa, naisten biseksuaalisuus hyväksytään kyllä ilman mitään arvostelua ja epäilyä, mutta auta armias jos mies sanoo olevansa bi. Naurettavaa
kuullostaa ihan peepingtommilta
- peepingtommi1
eihyvääpäiväää kirjoitti:
Bi on sama kuin homo? Hahah ja v*tut. Ikään kuin bimiehiä ei olisi ollenkaan olemassa, naisten biseksuaalisuus hyväksytään kyllä ilman mitään arvostelua ja epäilyä, mutta auta armias jos mies sanoo olevansa bi. Naurettavaa
näin se vaan ikävä kyllä menee. Ja homoista bi on hetero/epämääräinen tai yksilö, joka ei uskalla homouttaan tunnistaa. On kyllä osin totta, että moni mieltää biseksuaalin homoksi kansasta, koska bit joutuvat olemaan kaapissa, etteivät koe joka puolelta syrjintää.
Bi ei tarkoita epävarmaa tai miellyttämisen tarvetta kokevaa todellakaan. Bi on bi eikä mitään muuta. Ja mitään muniin tuijottamiseen tulee, ei sitä voi miellyttävänä pitää.
- anyone?
Hyvä teoria! Itselläni myös rentous ja mukavuus muuttuu vittumaisuudeksi aina esim. ihastukseni läheisyydessä. Miten pääsisin eroon tästä kun karkotan ihastukseni kokonaan läheltäni?
- Lihaskimppu
Olet mahdollisesti oikeassa. Tuntemani sydänjuuriaan myöten heterot vähät välittää kenenkään homoudesta. Heidän ei tarvitse osoittaa olevansa miehiä tai unelmoida daamien saamisesta. He ovat ja saavat.
Vahvassa miehessä on sekin puoli, että heidän ei tarvitse pelätä hyttysten ottavan vallan. - bissevaiei
Tai jos ne vaan on vittumaisia luonteeltaan. Itse en ole kyllä huomannut seksimieltymyksillä ja luonteen vittumaisuudella selvää korrelaatiota., en edes sukupuolella.
- Anonyymi
Hyvinkin voi olla perää.
- Anonyymi
Uih, hyvä perä sulla. Saako sitä koskettaa? Voisin kutittaa peppureikää pikku pippelillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uih, hyvä perä sulla. Saako sitä koskettaa? Voisin kutittaa peppureikää pikku pippelillä.
Sä vaan lupaat et olisi pikku pippeli ja sitten tuut perseenrepijällä murjomaan mun reikää :(
- Anonyymi
Kun poikamme kertoi olevansa gay. otimme selvää jenkkifutiksen pelipaikoista ja otteluista, niin hän pääsee näkemään itse treenatut pelaajat. Siitä harrastus hänelle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768