Hei!
Voiko näytönohjainta ylikellottaa ja miten paljon? Ja voiko näytönohjain hajota ylikellottamisesta? Mun näytönohjain on => Geforce2 MX/MX 400 64 Mb.
Nykyiset arvot on : CORE CLOCK FREQUENCY 200 Mhz ja MEMORY CLOCK FREQUENCY 334 Mhz.
Näytönohjaimen ylikellotus?
Jukka
1
577
Vastaukset
- GF2 MX400
Itselläni on sama kortti ja olen kellottanut sen "NVMax"-softalla. Nyt kortti pyörii hyvin arvoilla 255MHz/366MHz. Ohjelma ilmoittaa että kortti saattaa olla epävakaa mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Ohjelmalla pystyy muutenkin säätämään kortin ominaisuuksia muutenkin mukavasti ja pelitehot on parantunut huomattavasti. Kannattaa kyllä pitää huoli siitä että kortin jäähdytys on HYVÄ! Omassa kortissa on nyt muistipiiritkin jäähdytetty siilillä ja puhaltimella.
Ohjelma löytyy täältä: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=387
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400