Eetu 2

eliel2

Tässä sitä ollaan, Hangon kohdalla menossa Eetun jalkapalloturnaukseen Helsinkiin. Pääsin mukaan, kun Eetun vanhemmat on lomalla Kreetalla, niin paikkoja vapautui ja kaikkihan sen jo tietää että seurustellaan Eetun kanssa. Tässähän se nukkuu mun kainalossa, mun pikkunen. Taas ajatukset harhailee, että oikeesti miten voin olla näin onnekas että sain poikaystäväks varmaan koko Turun komeimman jätkän
Pasilan kohdalla koko joukkue alkaa valua ulko-ovia kohti. Ahdastahan siinä on ja siksi sieppaankin Eetun syliini väkijoukon keskeltä. Kun me poistutaan junasta niin koutsi lähtee vetämään joukkoa kohti hotellia. Ja asiahan on tietenkin järjestetty niin että mä ja Eetu ollaan samassa huoneessa, kun muutkin ovat toistensa kanssa.
”Aika hieno huone ja parisänkykin vielä”, Eetu huomauttaa heti huoneesta. Sanoin vaan että leikitään siinä sit vähän Lintsi reissun jälkeen. Sitten vaan normaalisti puretaan laulut kaappeihin. Eetu ripustaa henkareille pelipaitansa, villatakin, parit farkut, muutaman t-paidan ja lopuks se mun lemppari, punertava, kiiltävä baseballtakki. Se on oikeesti ihan älyn seksikäs. Se on kyllä pakko myöntää että Eetu taitaa tuon tyylin ja pukeutumisen. Vaatteiden purkamisen ohella aletaan puhua tuhmia ja eihän siin aikaakaan, kun molemmilla alkaa munat olemaan täydessä terässä. Siin sit vähän naureskellaan.
Siirryn lähemmäs Eetua ja hivutan käteni hänen hänen pullottaville chinoilleen ja kohotan katseeni Eetun silmiin ja hän nyökkää, kuin hyväksyvänsä aikeeni. Polvistun ja alan aukoa hänen vyötään. Kun vyö on saatu auki vien käteni hänen boksereidensa sisään ja hieron hänen kiveksiään. Eetu sulkee silmänsä ja huokailee hiljaa. Nousen ylös ja työnnän Eetun sängylle makaamaan. Menen sitten siihen hänen päällensä ja alan kiihkeästi suudella Eetua kaulaan ja suulle, hieron samalla housujani Eetun housuja vasten. Eetu huutaa ”Pane mua!” ja siirrän huuleni pikkuhiljaa kohti hänen seisovaa kyrpäänsä. Avaan hänen takkinsa ja otan T-paidan pois. Suutelen häntä vatsaan. Lopulta, avaan chinojen vetoketjun kokonaan auki ja ryhdyn suutelemaan Eetun kullia boksereiden läpi. Eetu alkaa silitellä päätäni ja luon katseen häneen ja näen kuinka hän nauttii siitä mitä teen. Eetu kehottaa minuakin riisuuntumaan ja alkaa vemputtaa itse itseään. Vaatteet heitettyäni menen polvilleni Eetun ylle ja tarjoan hänelle persettäni. Eetu ottaa otteen munastani ja minä työnnän Eetun jo liukasta, kiimalimasta kiiltelevää kyrpää sisääni. Kiimainen ulina täyttää huoneen, kun otan Eetun sisääni ja Eetu alkaa vatkata munaani ja samalla työntelee omaansa sisään ja ulos. Oi, mikä euforia se onkaan, kun saa kokea rakastamansa miehen sisällään. ”Multa tulee kohta”, Eetu huokaisee ja niin nousen pois ja imen Eetulta spermat suuhuni. ”Nyt on mun vuoro”, muistutan Eetua. Hän on selältään ja nostaa jalkansa ilmaan. Otan käteen vielä viimeiset vedot ja alan työntää kaluani Eetun lämpimään, karvattomaan reikään. Eetu alkaa suorastaan ulista hyvästä olosta. Päästyäni kokonaan sisään alan pitämään rytmiä yllä ja samalla Eetun huokailu rytmittyy. ”Hitto, mä rakastan sua Elkku”, Eetu sopertaa. En vastaa mitään vaan syöksen suurimmat lastit ikinä Eetun sisään. ”Sori. Mä häkellyin tosta äskösestä”. ”Ei se mitään”. ”Kyl mäki sua rakastan”. ”Mä käyn tuol vessas, niin puetaan ja lähetään sinne syömään ja Lintsille”, Eetu sanoi lopuks.

Jatkuu

3

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukijasi

      Ihan kivaa, eliel2. Laita jatkoa vaan nuoresta lemmestä...

    • pupa1

      Hyi,

      Se otti omassa perseessä olleen munan suuhunsa?

    • Moi eliel2.

      Tarinasi on kelpoista kamaa ja jatka ihmeessä sitä. Jaa tekstiä vähän kappaleisiin. Se helpottaisi lukemista. Mielikuvitusta sulta löytyy ;)

      Kiva että on kirjoittajia ja sellaisille, jotka suunnittelevat oman novellinsa jullkaisemista, annan täyden kannustuksen. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja lukijoilta toivoisin mieluummin kannustusta kuin tyrmäystä. Se on suositukseni ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe