http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGK_099_STD.html onko kyseinen ase hyvä saako tohon hintaan parempaa
suomirynkky
10
81
Vastaukset
Saa...
- dw424
no niih. En ole koskaan nähnyt täydellistä pyssyä missään kaupassa. Eikä kukaan ole sellaista valmistanut. Ainakaan vielä. Eli jos laitat enemmän rahaa ja ostat jonkun muun, niin kyllä samaa tavaraa saat. Ostat tuon tai kalliimman ihan sama, samanlaisia ne on kaikki.
- wfqf3r3q
ainiin piti vastata vielä, että on hyvä ase. Jossain vaiheessa tulee hoppikumin vaihto ja "blowbackin" irroittaminen, kun ruppee vuotamaan, mutta muuten jees. Tai ei sitä täydellistä mistään saa
G&G tuotannosta yksiä parhaimpia. Sisukset kestää ulkokuori kestää, eikä blowback kuluta sisuksia eikä vaikuta lähtöihin.
Suurin miinus asessa on tua akkutila... Se ei ole mikään tilava.... Mutta muuten hyvä ja kelpo softi vekotin.- ärkooo
Kyllä tuo Rk on parempaa kuin seksi. Tai mistäs minä tiijän, en ole koskaan saanut.
- huoh..d.d
Aivan varmasti vaikuttaa. Todistettu juttu jo monella ei samanlaisella pyssyllä. O-renkulat on niin väljät että sitä ilmaa häviää aivan älyttömästi sieltä välistä. 5 pyssyllä jo sen blowback reijän tukkimalla sai lähtöjä 10 ms lisää, eikä tarvinnut avata poksia.
- jaakkohhh
huoh..d.d kirjoitti:
Aivan varmasti vaikuttaa. Todistettu juttu jo monella ei samanlaisella pyssyllä. O-renkulat on niin väljät että sitä ilmaa häviää aivan älyttömästi sieltä välistä. 5 pyssyllä jo sen blowback reijän tukkimalla sai lähtöjä 10 ms lisää, eikä tarvinnut avata poksia.
Sama juttu täällä ainakin kahdesta pyssystä on jouduttu poistamaan blowback tuon ongelman takia. Vuotaa ihan älyttömästi.
- JIHAD!
Tuolla facebookin airsoft kirppiksellä on näköjään rk myynnissä missä on kanssa ollut tuo vuoto ongelma.
Eipä ainakaan mulla oo vie vuoto ongelmia ollu lähdöt pysyny 130-125m/s Vaikka kohta sillekkin jo 3v tulee täyteen.
- suomirynkky
Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399