Miten tienata rahaa?

MoneyMONEYmoney

Elikkäs olen 14-vuotias poika ja tarvitsisin ripeästi rahaa. Haen töitä (Jonkinsortin ei niin raskasta työtä sillä työlaki estää sen) Tai sitten kävisin jollekkin yksityiselle tekemässä töitä. Olisi kiva saada sellaista. Kotona minulla kyllä löytyy töitä ja tiedän miten saisin vaikka 60€/kk ja se ei paljon vaadi. (Kämppä siistiksi ja peruskotihommat pitäis tulla tehtyä joka viikko.) Mutta vanhemmillani ei välttämättä ole heti varaa maksaa tätä summaa Mutta haluaisin jotain oikeata työtä josta saisin heti palkkaa kun olen tehnyt hommani (Ei se muutaman päivän odotus haittaa) Mutta tarkoitan että esim vaikka hoitaisin jonkun henkilön pihaa tai tekisin jotai puutöitä, metsätöitä tai kävisin marjassa yms mitä nyt ikinä löytyykään. Mutta ongelma on se paikkojen puute. Suhteilla en ole pyrkinyt minnekkään ja olen jo haaveillut pitkään työstä ja työelämästä ja siitä rahasta mitä siitä voisin saada. Kirjoittakaa oikeita vastauksia kiitos :) .

7

238

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoneyMONEYmoney

Naapurin sedältä saan 10e aina kun otan siltä poskeen, oon aatellu
      antaa sille pyllyäni, saisin 15e/laaki.

• MoneyMONEYMoney

Ottakaa huomioon tekstin asiallisuus, en ole kirjoittanut tuota trolli kommenttia tuohon, vaan kaipaisin oikeita neuvoja :) .

• MoneyMONEYMoney

Tosin naapurin sedällä on aika iso ja kova pippeli

• MoneyMONEYMoney

Uskon kyllä että ihmiset huomaavat trollauksen täällä, mutta toivon että tänne tulisi edelleen niitä oikeita vastauksia eikä sinun anonyymin salaisia kiihotuksenkohteita.

• Coula

xD nauran näil trolleil :D Mut siis iteki 14v oon ja iteki etin töitä. Koneella vois ansaita hyvin rahaa, mut pitää varoa kaikkia huijausivustoja ja sitte kesätöit voit talvel mennä ettii vaik pikkukauppaan :) Talvella voit vaik hoitaa naapureitte lumityöt pikkupalkal? o.o Ja tosiaan paras vaihtoehto on ettiä koneel kesätöit ja täyttää hakemus jne..

• easyy :D
      • on työ

Siis mitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10