Miten tienata rahaa?

MoneyMONEYmoney

Elikkäs olen 14-vuotias poika ja tarvitsisin ripeästi rahaa. Haen töitä (Jonkinsortin ei niin raskasta työtä sillä työlaki estää sen) Tai sitten kävisin jollekkin yksityiselle tekemässä töitä. Olisi kiva saada sellaista. Kotona minulla kyllä löytyy töitä ja tiedän miten saisin vaikka 60€/kk ja se ei paljon vaadi. (Kämppä siistiksi ja peruskotihommat pitäis tulla tehtyä joka viikko.) Mutta vanhemmillani ei välttämättä ole heti varaa maksaa tätä summaa Mutta haluaisin jotain oikeata työtä josta saisin heti palkkaa kun olen tehnyt hommani (Ei se muutaman päivän odotus haittaa) Mutta tarkoitan että esim vaikka hoitaisin jonkun henkilön pihaa tai tekisin jotai puutöitä, metsätöitä tai kävisin marjassa yms mitä nyt ikinä löytyykään. Mutta ongelma on se paikkojen puute. Suhteilla en ole pyrkinyt minnekkään ja olen jo haaveillut pitkään työstä ja työelämästä ja siitä rahasta mitä siitä voisin saada. Kirjoittakaa oikeita vastauksia kiitos :) .

7

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoneyMONEYmoney

Naapurin sedältä saan 10e aina kun otan siltä poskeen, oon aatellu
      antaa sille pyllyäni, saisin 15e/laaki.

• MoneyMONEYMoney

Ottakaa huomioon tekstin asiallisuus, en ole kirjoittanut tuota trolli kommenttia tuohon, vaan kaipaisin oikeita neuvoja :) .

• MoneyMONEYMoney

Tosin naapurin sedällä on aika iso ja kova pippeli

• MoneyMONEYMoney

Uskon kyllä että ihmiset huomaavat trollauksen täällä, mutta toivon että tänne tulisi edelleen niitä oikeita vastauksia eikä sinun anonyymin salaisia kiihotuksenkohteita.

• Coula

xD nauran näil trolleil :D Mut siis iteki 14v oon ja iteki etin töitä. Koneella vois ansaita hyvin rahaa, mut pitää varoa kaikkia huijausivustoja ja sitte kesätöit voit talvel mennä ettii vaik pikkukauppaan :) Talvella voit vaik hoitaa naapureitte lumityöt pikkupalkal? o.o Ja tosiaan paras vaihtoehto on ettiä koneel kesätöit ja täyttää hakemus jne..

• easyy :D
      • on työ

Siis mitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163