Halong Bay

Olemme menossa kuukauden päästä Hanoihin. Tarkoitus on tehdä Halong Bayn retki 2:lla yöllä. Tarjontaa on aivan hirmuisesti. Vaikea valita ,kun hinnatkin ova niin kirjavia.
Olemme muutaman yön Hotel Imperialissa. Sen sivuilla on ihan mukavan näköinen paketti. Se on vaan aika hinnakas.
Kertoisitteko omia kokemuksisa ja vinkkejä Halong Bayn retkistä.

2

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ostaisin matkan vasta paikan päältä, melkein jokainen hotelli välittää niitä ja matkatoimistoja on kadut täynnä, ainakin vanhassa kaupungissa. Tuppaavat pyytämään melkoisia hintoja kun ostaa netistä. En nyt muista paljonko retki maksaa mutta ei se kovin paljon ole. Jos tollasen karkeen arvion heitän, niin 60:llä taalalla pitäis irrota 3 päivän retki. Matkan hinta ei paljon kerro palvelutasosta, sillä se riippuu ainoastaan siitä, paljonko järjestäjä vetää välistä. Huono tuuri voi käydä käsittääkseni kalliimmissakin retkissä Itse tein retken joskus 2008 ja muistikuvieni mukaan 2pv retki oli jotain 20€. Itse olin tyytyväinen, ruoka oli hyvää. Olisi pitänyt ottaa kolmen päivän retki, mutta silloin oli jo myöhäistä katua. Muut laivassa olivat maksaneet huomattavsti enemmän matkastaan.
      Jos seikkailumieltä löytyy, halvimmalla pääsee kun ottaa paikallisen bussin Halong Cityyn ja ostaa risteilyn itse.

• Cat ba

Olimme viime vuonna noilla kulmilla ja menimme Cat Bahan, joka on about samaa aluetta. Cat bahan pääsee Hanoista bussilla, eikä hirveitä maksa. Cat ba itsessään ei ole mikään ihmeellinen paikka, mutta sieltä pääsee todella hienoille retkille, olimme koko päivän melontaretkellä karstivuorien seassa ja sisälläkin, polkupyörällä teimme päivän retken ja yhden päivän olimme purjehtimassa katamaraanilla. Purjehduksen olisi voinut jättää väliin, vene oli aika alkeellinen ja märkää touhua, kylmä tuli. Cat basta pääsee myös risteilyille. Kyllä siellä viikon saisi menemään. Ehdottomasti meidän Vietnamin matkan paras paikka.

Käytimme koko ajan palveluita tältä lafkalta ja olimme tyytyväisiä
        www.blueswimmersailing.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9521
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      93
      9136
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      19
      7872
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    5. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      5669
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5398
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4478
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4355
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4263
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4193
    Aihe