Eli tuli kyseinen auto ostettua, huomasin vain että liikkeelle lähdettäessä kuuluu ilmeisesti etupuolelta jonkinmoista rutinaa. Tämä kestää vain pari metriä ja vain liikkeelle lähtiessä. Vaikutti myös että kylmänä auto tekee tätä mutta ei niinkään kun ajettu lämpimäksi. Voisiko olla jarruissa ?
Focus 1.6 -05 Wagon rutina
6
510
Vastaukset
raidetangon sisältä,2xtanko vaihto suuntaus hinta n 480e
- pokus
Päivitystä: Eli, laittaa auton kylmänä käyntiin ja kääntää rattia vasemmalle, kuuluu 1-3krt sellainen vaimea pauke. Ääni häviää heti tämän jälkeen, vaikka rattia kääntelisi. Remontoitu: vasemmalle puolelle jousintuen yläpään laakeri, sekä niveliä rasvailtu. Mutta vielä pauke kuuluu, vaikkei niin voimakkaasti kuin ennen remonttia. Mistä voisi ääni tulla ?
Millaisella vaihtovälillä vaihteistoöljyt tulisi vaihtaa ?- 19:42
Olisiko peräti jousi katkennut, vaihteistoöljyn vaihto ei kuulu huolto ohjelmaan
mutta ei haittaa vaikka vaihtaisi edes kerran esim 200tkm kohdalla.
- köffffffffffff
ootkos katsonut pelkääjän paikalle...ettei siinä istu kukkahattutätiä tai sun vaimoke, joka rutisee ?????
hahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heitä ulos, ni siihen loppuu rutinat ....hihihiii - pokus
Täytyypä tosiaan kattoa jousien kunto. Tänään kokeilin että laitoin aamulla auton käyntiin ja annoin olla n. 3min rauhassa tyjäkäynnillä, tämän jälkeen rattia taas veivasin hitaasti vasemmalle, mutta silloin pauke ei niin kantautunut korviini. Voisiko ohjaustehostin oireilla mitenkään tällätavalla ?
- köffffffff
Juu.. voi se eukko myös paukkua, jos on hernesoppaa syönyt..
hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ootte te hauskoja foooordin omistajat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735