Mulla jäi avaimet virtalukkoon ja ovet oli menny lukkoon. Puoli tuntia kyselin ohi kulkijoilta osaisiko joku avata ne ovet. Sitten löyty joku ketä olis vähän enemmänkin availlut autoja ja ollut linnassa sen takia. Hänellä meni kaksi minuuttia rautalangan kanssa avata ovi.
Onko vähän naurettavaa, että autoihin pääsee sisälle ilman avaimia noin helposti?
opel vectra b vm 2001
2
182
Vastaukset
- ouppelman
Minulle kävi näin kesällä kun pesin opeliani pihassani avaimet tietenkin virtalukossa ja aloin kuivaamaan etusivuikkunaa, niin ovet räpsähti lukkoon. Ilmeisesti staattisella sähköllä oli asiansa. No, vara-avaimet kuitenkin sijaitsivat kaupunkiasunnollani 10 km päässä, mutta saipahan lenkinkin tehtyä samalla. Tästä kuitenkin viisastuneena otan aina avaimet pois virtalukosta taskuuni. Eipä ikinä ole ennen tällaista käynyt minulle mutta kerta se ensimmäinenkin.
- vectra nolla nolla
pääseehän niihin mutta jos laittaa ovet takalukkoon (kääntää avaimesta 2x kiinniasentoon päin tai sitte 2x kaukosäätimestä) niin vähän hidastaa ainakin kun ei nupista vetämällä ovet aukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086