Osastopäällikkö

Minja

Olen leikkinyt kissaa ja hiirtä jo parin vuoden ajan entisen osastopäällikköni kanssa. Hän, sanottakoon häntä vaikka Jarmoksi, kiehtoo mieltäni ja kiihottaa ruumistani. Vain kerran hän on antanut minulle hyvänyönsuukon, eräiden juhlien jälkeen.

Jarmo on hieman yli viidenkymmenen, pitkä, hoikka ja tummahiuksinen mies. Siniset silmät ovat tutkivat ja niiden siristyessä tulee esiin mitä ihanimmat naurunrypyt.

Tiedän, että hänellä on joskus ollut vaikeuksia olla koskematta minuun. Aionkin nyt ottaa käyttöön "kovat aseet", haluan nähdä kuinka kauan Jarmolla itsehillintää riittäisi, vai taonko päätäni seinään ja saan kasan turhaumia...

Parin viikon ajan olen kulkenut hyvin asiallisessa jakkupuvussa, tosin vaihtanut päälleni hieman avonaisempia paitoja, korostamaan kookkaita rintojani. Olen joutunut käymään Jarmon luona tavallista useammin pitkästä aikaa, ja tuntuu kuin hän tahallaan teettäisi sellaisia töitä jotka vain minä voin tulla tekemään.

Tänään sitten kun kävin taas Jarmon luona viemässä papereita ja olin kuin en olisi huomannutkaan hänen katsettaan. Olin jättänyt jakun pois ja päälläni oli tiukka pusero joka myötäili kurvejani uskollisesti. Jarmo tipautti pari paperia lattialle ja minä tietysti kilttinä sihteerinä nostamaan niitä ylös.
Kun kumarruin alaspäin, tunsin kuinka lämmin käsi kosketti polvitaivettani, ja siirtyi hiljaa silittäen ylöspäin. Vilkaisin Jarmoa, joka hymyili minulle ja sanoi " Sinä olet oikea pieni noita, kiusaat minut henkihieveriin". Jarmo veti minut syliinsä istumaan, ja halusi tietää onko minulla jotain sitä vastaan
että hän suutelee minua. Sanoin odottaneeni jo pitkään että hän tekisi niin. Jarmo totesi, että hänen on vaikea esimiesasemassa tehdä tällaista, mutta nyt itsehillintä on rakoillut jo niin pahasti moneen kertaan, ettei hän välitä vaikka saisi lähtöpassit koko firmasta.

Jarmo alkoi hyväilemään rintojani paidan päältä, ja yhtäkkiä tajusin että kuka tahansahan voisi kävellä ovesta sisään, nousin ylös hänen sylistään, ja sanoin sen Jarmolle. Jarmo nousi ylös tuolistaan ja käveli huoneen ovelle ja työnsi sen kiinni, kokeili vielä että ovi meni lukkoon. Sitten Jarmo soitti omalle sihteerilleen ja sanoi ettei häntä saisi hetkeen häiritä kun kokoamme koulutusmateriaalia.
Lopuksi Jarmo otti minut taas syliinsä ja painoi kuumat huulensa omilleni. Kädet alkoi vaeltamaan yhä kiihkeämmin vartalollani. Siirsin omaa kättäni alemmas ja hyväilin Jarmoa housujen päältä.

Jatkanko....??

2

8736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut

      jatka ihmeessä. Itsellänikin on pari oikeaa kokemusta työpaikkaseksistä ja ne saa veret liikkeelle ;)

    • Tampereella

      eikö olekin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe