Hei,
Olen 18-vuotias lähihoitajaopiskelija Espoosta ja kaipailisin perhettä jossa tarvitaan lastenhoitajaa silloin tällöin tai säännöllisesti. Olen päivisin koulussa (mahdollisesti saatan päivisinkin olla käytettävissä, koulu alkaa aika paljon myöten), mutta iltapäivät ja illat vapaana. Viikonloppuisinkin minun on mahdollista käydä. Kokemusta lapsista on paljon, töitä lasten kanssa olen tehnyt leikkipuistoohjaajana, päiväkodissa, ohjannut erilaisia kerhoja lapsille, valmentanut satujumppaa ja voimistelua sekä lisäksi hoitanut useamman vuoden ajan eri perheiden lapsia. Kokemusta on myös erityislapsista, suuntaudun opinnoissani vammaistyöhön. Ensiapukoulutus ja muita hyödyllisiä kursseja on tullut muutaman vuoden sisällä käytyä, joten uskon antavani sinulle ja lapsellesi turvallisen ja luottamuksellisen lastenhoitosuhteen! :)
Kysy ihmeessä sähköpostitse lisää, [email protected]
Tarjolla lastenhoitoapua pääkaupunkiseudulla!
mintsukkka
1
173
Vastaukset 1
- Mariäippä
Laitoin sähköpostia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681621- 1141246
- 1291181
- 1401020
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25914- 111842
- 46553
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.128511- 18500