kissanpennut 12vkoa

kdkkd

Kävin tänään katsomassa kahta kissanpoikasta.(olen miettinyt toisen ottamista).
Ovat juuri saavuttaneet 12 vko iän, mikä onkin se luovutusikä.
Kyse on ihan perus maatiaiskissoista.

Mikä minua jäi ihmetyttämään, että kissat olivat huoneessa kahdestaan eli ei emoa siellä yms. onko normaalia?

Tämä kyseinen ihminen joka kissoja myi, niin vaikutti luotettavalta (tarkistelin vähän asioita ja pitivät ihan paikkansa).

Pelkään vain nyt, että onko pennut " kasvaneet " hyvin .. koska emoa ei ollut missään... vai onko tämä tavallista maatiaiskissoilla?

4

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhdh

Ei emo vietä enää kaikkea aikaansa 12 vko. pentujen kesken. Riehakkat pennut käyvät väliin sen hermoille.

• 9+4

Olivatko pennut siis jossain erillisessä eristytetyssä huoneessa vai miten? Se nyt on tosiaan ihan normaalia ettei emo enää ole pentujen luona jatkuvasti.

• sksslslsls

pennut olivat joo eristyksissä talon muista kissoista.

hän sanoi minulle, että emo oli ollut 10 vkoa poikasten kanssa ja nyt poikaset ovat sosiaalistuneet keskenään...

• 4+6

Minkähän takia olivat eristyksissä? Kuulostaisi omaan korvaan vähän epäilyttävältä.
      Eli onko emo poistettu pentujen läheisyydestä vai mitähän tuolla lauseella on tarkoitettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe