Kävin tänään katsomassa kahta kissanpoikasta.(olen miettinyt toisen ottamista).
Ovat juuri saavuttaneet 12 vko iän, mikä onkin se luovutusikä.
Kyse on ihan perus maatiaiskissoista.
Mikä minua jäi ihmetyttämään, että kissat olivat huoneessa kahdestaan eli ei emoa siellä yms. onko normaalia?
Tämä kyseinen ihminen joka kissoja myi, niin vaikutti luotettavalta (tarkistelin vähän asioita ja pitivät ihan paikkansa).
Pelkään vain nyt, että onko pennut " kasvaneet " hyvin .. koska emoa ei ollut missään... vai onko tämä tavallista maatiaiskissoilla?
kissanpennut 12vkoa
4
222
Vastaukset
- jhdh
Ei emo vietä enää kaikkea aikaansa 12 vko. pentujen kesken. Riehakkat pennut käyvät väliin sen hermoille.
- 9+4
Olivatko pennut siis jossain erillisessä eristytetyssä huoneessa vai miten? Se nyt on tosiaan ihan normaalia ettei emo enää ole pentujen luona jatkuvasti.
- sksslslsls
pennut olivat joo eristyksissä talon muista kissoista.
hän sanoi minulle, että emo oli ollut 10 vkoa poikasten kanssa ja nyt poikaset ovat sosiaalistuneet keskenään... - 4+6
Minkähän takia olivat eristyksissä? Kuulostaisi omaan korvaan vähän epäilyttävältä.
Eli onko emo poistettu pentujen läheisyydestä vai mitähän tuolla lauseella on tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892691- 2011034
- 65881
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti147831- 59702
- 50636
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18591- 51565
- 55505
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504