Onko kukaan käynyt ottamassa papa-koetta Vita laboratoriossa Mikonkadulla? Niiden sivuilla lukee että voi mennä ilman ajanvaraustakin, mutta missään ei lue mitään hinnastoa. Kuinkahan paljon tämä kustantaa, onko pulju kokonaan yksityinen vai jotenkin helsingin kaupungin omistama? Sinne voi siis mennä ja odottaa omaa vuoroaan vai miten se homma etenee?
Vita laboratorio HKI, papa-koe?
2
642
Vastaukset
- Soitolla selviää
Olen käynyt Vita laboratoriossa Helsingin kaupungin järjestämässä papa-seulonnassa. Mielestäni joku asiakas odotteli myös "omaan laskuunsa". Hinta ja toimintatapa selvinnee helpoimmin soittamalla sinne.
Muita labrakokeita olen käynyt otattamassa siellä menemällä ilmoittautumistiskille ja pyytämällä kokeita. Sen jälkeen maksu kassalle ja odottamaan näyteenottoa.
Ymmärtääkseni labra on yksityinen ja Helsingin kaupunki on kilpailuttamalla ottanut sen papa-kokeiden suorittajaksi. Mammografiat tehdään Terveystalossa. - viestin aloittaja
Juu tiedän että niitä seulontoja tehdään siellä, mutta mun ikäryhmälle (28v) ei nyt ainakaan tänä vuonna ole tulossa kutsua, enkä tiedä vielä ensi vuodestakaan, joten aattelin mennä sen muutenvaan tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488