Toyota Yaris hybrid active KYYNÄRNOJA

Kärpix

Moi! Yariksen active versioon ei saa näköjään tilattua lisävarusteena kyynärnojaa. Netti on pullollaan kaikkea saksan- ja englanninkielistä sivustua, mutta onko joku tilannut jostain hyvän, sopivan ja helposti asennettavan kyynärnojan Yarikseen? Jos näin, niin olisin kiinnostunut linkistä.

3

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillei hei

Kirjoita googleen englanniksi " yaris kyynärnoja " , eiköhän rupea löytymään.

• Kärpix

Ei se kuule niin helppoa ole. En kait minä muuten täältä olisi kysynyt.

Kyynärnojia on jos jonkilaisia. Onko juuri tähän Yarikseen sopiva? Monet sivustot ovat vaikea selkoisia ja osittain sekaviakin. Meinasin jo tilata kyynärnojan yhdestä Italialaisesta firmasta nimeltä wood company. Siinä vaiheessa kun tilaus oli tehty. Minulta kuitenkin pyydettiin tilauksen yhteydessä "fiscal codea" = henkilötunnus, joka kuulemma tarvitaan Italiassa uuden 2013 Eu-säännöksen takia. Jäi sitten se kyynärnoja tilaamatta. Ei meinaan huvittanut pistää johonkin tuntemattomaan firmaan pankkitietojani, osoitetietojani ja henkilötunnustani.

Eli en todellakaan kaipaa mitään besserwisser meininkiä tyyliin "katso googlesta" Sen sijaan aitoja kokemuksia kyynärnojasta ja sen toimivuudesta sekä mielellään suoraa linkkiä tuotteeseen.

• fffffsssssgggg
        Kärpix kirjoitti:

Ei se kuule niin helppoa ole. En kait minä muuten täältä olisi kysynyt.

Kyynärnojia on jos jonkilaisia. Onko juuri tähän Yarikseen sopiva? Monet sivustot ovat vaikea selkoisia ja osittain sekaviakin. Meinasin jo tilata kyynärnojan yhdestä Italialaisesta firmasta nimeltä wood company. Siinä vaiheessa kun tilaus oli tehty. Minulta kuitenkin pyydettiin tilauksen yhteydessä "fiscal codea" = henkilötunnus, joka kuulemma tarvitaan Italiassa uuden 2013 Eu-säännöksen takia. Jäi sitten se kyynärnoja tilaamatta. Ei meinaan huvittanut pistää johonkin tuntemattomaan firmaan pankkitietojani, osoitetietojani ja henkilötunnustani.

Eli en todellakaan kaipaa mitään besserwisser meininkiä tyyliin "katso googlesta" Sen sijaan aitoja kokemuksia kyynärnojasta ja sen toimivuudesta sekä mielellään suoraa linkkiä tuotteeseen.

Kokemuksena sanoisin että jos olet normivartaloinen 180cm pitkä, niin alkuperäinen kyynärnoja toimii lähinnä "kainalosauvana". On nimittäin sen verran korkealle sijoitettu, sekä epäegonominen keksintö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe