Vain peukku kelpaa

Blulla

Meidän 3,5kk neidille ei kelpaa tutit eikä purulelut, vain peukku kelpaa. Onko tästä jotain haittaa tulevaisuudessa? Kuinka voisi saada vaihdettua peukun tuttiin tai puruleluun?

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuTTiiTTuT

      Peukun imeminen on haitallista hampaille= purennalle...itse koitin pitää vauvalla tumppuja käsissä ja tarjota tuttia.

    • Blulla

      Nyt syödään lapasta, mutta ei vieläkään tuttia. Kai se totuttelu sit vaan kestää jonkun aikaa.

      Toinen erittäin harmittava ongelma on lyhyet päiväunet. Nukkuu siis kerralla korkeintaan tunnin, mikä on kiukkuisuuden perusteella liian vähän. Näitä noin tunnin mittaisia päikkäreitä nukutaan 3-4 kertaa päivässä. Olis toooosi kiva jos nukkuis edes yhdet pitemmät, niin minä ehtisin tehdä jotain kotitöitä.
      Yöunia onneks nukkuu 9-11 tuntia putkeen.

    • Itse pidin..

      vauvalla tumppuja käsissä niin kauan, että peukku unohtui. Tutille ei oppinut koskaan, mutta peukusta päästiin onneksi eroon.

    • äippäJAtytsy

      Blulla toihan kuulostaa ihan luksukselta, jos teillä nukutaan yöllä noin hyvin!!! Meidän 3kk tyttö nukkuu myös päivisin useimmiten hyvin lyhyitä päikkyjä ja silti öisinkin syö 3h tunnin välein! Eli kyllä sulla hyvin on asiat!

    • ...

      Peukun imemisestä on haittaa, koska sitä ei voi koskaan ottaa lapselta pois. Pisimpään peukkua imeneet sukulaislapsemme ovat olleet 12-vuotiaita! Tuttia vaan kovasti tyrkylle ja tumppuja käsiin. Kannattaa. Meillä ei ole yhtään peukunlutkuttajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe