Autojen testaustunneli

Joko kyseinen hanke on kokonaan kuopattu vai vieläkö siinä joku projektipäällikkö työllistää itsensä täysipäiväisesti ?

29

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.maailma/pölhöpopul

      Mitä sinulla on autojen testaustunnelia vastaan? Luuletko että tuon tason päätöksiä ja investointeja tehdään suit sait tuosta vaan ilman mitään etukäteis suunnittelua?

      • Lue oikein

        Etkö ymmärrä lukemaasi ?
        Aloituksessa kysyttiin onko testitunnelista jo hankkeena luovuttu ?


      • rela;)
        Lue oikein kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi ?
        Aloituksessa kysyttiin onko testitunnelista jo hankkeena luovuttu ?

        Ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä. Paljastuit tässätapauksessa ketjun avaajaksi ;)


      • Herlok Solmes
        rela;) kirjoitti:

        Ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä. Paljastuit tässätapauksessa ketjun avaajaksi ;)

        Aikanaan opeteltiin kaunokirjoitusta koulussa.
        Silloin nimenomaan jätettiin väli viimeisen sanan ja sitä seuraavan kysymysmerkin jälkeen.
        Joten siihen aikaan kouluja käyneet tekevät sen saman tietokoneella kirjoittaessaan.
        Joten yksinkertaisuutta on väittää näin tekeviä yhdeksi ja samaksi henkilöksi.
        Vaan jos ei ole korvien välissä muuta kuin tyhjyyttä,niin näinkin voi väittää.


      • hehheh mikä tsoukki
        rela;) kirjoitti:

        Ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä. Paljastuit tässätapauksessa ketjun avaajaksi ;)

        Vai kysymysmerkin sijoittelu paljastaa kirjoittajan samaksi ?
        Hehheh mitä vitsinikkareita tänne eksyy epäilyksineen.
        Lue lisää salapoliisiromaaneja.
        Keksit pian uusia yhtä ufoja juttuja tänne.


      • rahoo on
        Lue oikein kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi ?
        Aloituksessa kysyttiin onko testitunnelista jo hankkeena luovuttu ?

        Ei ole luovuttu.


    • jock jock

      Pennaselle voisi samantien jakentaa junkaamisen testaustunnelin - se työllistäisi pennasen täyspäiväisesti, eikä täällä tarviis jouitavia höpötellä.

      • Kumimulukku

        Sinulle voitaisiin perustaa suojatyöpaikka hevossiittolaan, ja työntää sinut tamman perään, eikä täällä tarviis joutavia höpötellä.


    • soitinjakysyin

      Ei kuulemma ole toistaiseksi kenenkään hommana. Talouden taantuma esti hienon hankkeen, jota ei toivottavasti ole lopullisesti haudattu. Saaduista kontakteista on kyllä ollut hyötyä alueen yrityksille, eli ei se homma hukkaan mennyt.

    • Hyvä kysymys

      Aiheellinen kysymys.
      Ei pitäisi Kajaanissakaan haaveilla hankkeista jotka ei toteudu.
      Tällekkin testaustunnelille varasivat jo tontin ja taisivat jo sieltä puutkin jo kaataa.
      Joku koordinaatio pitäisi olla tämmöisiin myös valtakunnan tasolla eli ei moneen paikkaan haaveilla samoja hankkeita.

      • Voipyhäyksinkertaisu

        Niin aivan, pitäsi vain haaveilla niistä hankkeista jotka toteutuvat.


      • Haaveilijoille loppu
        Voipyhäyksinkertaisu kirjoitti:

        Niin aivan, pitäsi vain haaveilla niistä hankkeista jotka toteutuvat.

        Nimenomaan ennakkoon ei kannata haaveilla.
        Kun varmoja sopimuksia on riittävästi ja hanke todella toteutuu,niin riittää kun siinä vaiheessa uutisoidaan.
        Nyt haavekuvien perusteella tapahtuva uutisointi on ihan turhaa.


      • Kannattava hanke

        Eihän hankkeesta osaa sanoa toteutuuko se ennenkuin hankkeen aloittaa ja tekee selvitystyötä.

        Kaupunki kaatoi puut omalta maaltaan ja puista saadut tuotot olivat enemmän kuin selvityshanke maksoi. Tämäkin tieto löytyy ihan vapaasti kaupungin asiakirjoista.


      • no höh???
        Haaveilijoille loppu kirjoitti:

        Nimenomaan ennakkoon ei kannata haaveilla.
        Kun varmoja sopimuksia on riittävästi ja hanke todella toteutuu,niin riittää kun siinä vaiheessa uutisoidaan.
        Nyt haavekuvien perusteella tapahtuva uutisointi on ihan turhaa.

        Miten niitä sopimuksia saadaan jos hanketta ei ole käynnistetty?


      • selväkupläkki
        no höh??? kirjoitti:

        Miten niitä sopimuksia saadaan jos hanketta ei ole käynnistetty?

        Siten kun hommaa varmaat sopimukset ennen uhoilemista.


      • ege9jglkergoij
        selväkupläkki kirjoitti:

        Siten kun hommaa varmaat sopimukset ennen uhoilemista.

        Kuka niitä sopimuksia hommaa ellei ole esimerkiksi hanketta (niinkuin tässä tapauksessa) joka maksaa sopimuksien hommaajan palkan? Joka siis toimii selvittäjän työnantajana. Ei tämän tason sopimukset lehti-ilmoituksella löydy...

        Ihan oikeesti ei kannata kommentoida näitä asioita jos siihen ei tietämys riitä.


      • Vai tietämys
        ege9jglkergoij kirjoitti:

        Kuka niitä sopimuksia hommaa ellei ole esimerkiksi hanketta (niinkuin tässä tapauksessa) joka maksaa sopimuksien hommaajan palkan? Joka siis toimii selvittäjän työnantajana. Ei tämän tason sopimukset lehti-ilmoituksella löydy...

        Ihan oikeesti ei kannata kommentoida näitä asioita jos siihen ei tietämys riitä.

        Kunnissa on elinkeinoasiamiehet kuntien palkkalistoilla.
        Heidän tehtäviinsä kuuluvat tämmöisten hankkeiden valmistelu.
        Ei niin,että joka hankkeelle palkataan erillinen projektipäällikkönsä.

        Joten kannattaa vähän tarkistaa tietämyksiä ennen kuin tänne kommentoi !


    • www-// Ketunen

      Eikö se Kansanedustaja Pentti Kettunen, torpannut tämän,autojen testaustunneli
      hankkeen ? Ainakin hän on hehkuttanut jossain piireissä että, kuinka hän, pelasti
      kajaaninn kaupunkilaisten rahat.

      • rgrggtgtgt

        Ei ollut Kettusella mitään tekemistä tämän kanssa. Eikä tietoa.


    • ToimivaMalli?

      Persit nyt lyö kapuloita kaikkiin yhteiskunnan rattaisiin. Persujen toiveena olisi yhteiskunta, jossa kaikki saisivat istua maalla eristyksissä muusta maailmasta mummulanperäkammarissa sätkiä käärimässä ja yhteiskunta maksaisi elannon kaikille.

      • Sipilän malli

        Kerroit juuri kepun Sipilän mallin.
        Kuntareformiakaan ei voi Suomessa toteuttaa.
        Sipilällä liikaa kavereita kunnissa suojatyöpaikoissa.


    • Kumimulukku

      Sinulle voitaisiin perustaa suojatyöpaikka hevossiittolaan, minä täällä jo olen unohtui mainita ihahhaaa auuuuuuuuuuuuuuu olen j.pennasen kaveri.

    • ,,,,

      ei

    • tunduri

      Voisivat tehdä mopo tunnelin jossa j-pennanen sais testata mopoansa.

    • solifer

      Sehän testaa sitä jo kauppakadulla.

    • Turha toivo

      Ei tule koskaan.

    • rannukka

      Tule tulee se on varma tieto.

    • .--

      jeeeee persu

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe