Onko sammonlahti rauhallinen alue?

Muuttaja?

Kyselisin tietoa sammonlahden alueesta, onko rauhallinen asuinalue? Onko kellään tieto loasin talosta jonka osoite on kalliopellonkatu 10?
Millasta porukkaa siellä asustelee?
Kiitos jos joku vähän infoisi!

50

12115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verovapaa

      joku sanoo että sielläpäin ei tartte maksaa veroja...eikä siellä tehä töitäkään.....oon vaan kuullu että puhuvat lappeenrannan Monacosta....

    • opa

      kannattaa maksaa vaikka vuokraa vähän enemmän et saa kämpän muualta,tietäähän sen mikä on meno ku holistit venakot ja mustalaiset lyödään samaan kylään ja taitaapa sekalaisessa seurakunnassa heilua joku somalikin.

      • Maj

        Juuri tuo Kalliopellonkadun alue taitaa olla Sammonlahden "vilkkainta" aluetta...tosin LOAS:N taloissahan asuu varmasti pääsääntöisesti fiksuja opiskelijoita, mutta aivan varmasti ympäröivien talojen levottomuudet heijastuvat asumiseen.


    • asunut

      Etsi ihmeessä itsellesi asunto jostain muualta.
      Alkoholistit, mustalaiset, venäläiset ja liuta pakolaisia pitävät huolen, ettei ole hetken rauhaa ja, että omaisuutesi olisi edes jotenkin turvassa.
      Itse jouduin asumaan kyseisen talon naapurissa vuoden ja voin vannoa etten enää ikinä muuta sammonlahteen.

      T: Mielummin telttaan kuin sammonlahteen

      • Santtu

        Olen siellä asunut kohta puoli vuotta ja olen tyytyväinen asun Liesharjunkadulla ja kertaakaan venäläiset eivätkä muutkaan ole rauhaa siellä pilannut musiikkiakin voi soittaa yllättävän kovaa koska naapurit eivät siitä valita autooni ei ole edes yritetty murtautua eikä mitää... Paskaa jauhatte kun tuollaista väitätte...


      • asunut
        Santtu kirjoitti:

        Olen siellä asunut kohta puoli vuotta ja olen tyytyväinen asun Liesharjunkadulla ja kertaakaan venäläiset eivätkä muutkaan ole rauhaa siellä pilannut musiikkiakin voi soittaa yllättävän kovaa koska naapurit eivät siitä valita autooni ei ole edes yritetty murtautua eikä mitää... Paskaa jauhatte kun tuollaista väitätte...

        Onko sulla kenties lukemisen ymmärtämisessä jotain vaikeuksia.

        Liesharjunkatu kun sattuu olemaan pikkaisen kaukana naapuri taloksi KALLIOPELLONKATU 10 nähden.

        Kyseisen kadun naapurien elämästä oli puhe alkuperäisessä viestissä.

        T: Mielummin telttaan kuin sammonlahteen


    • skinn

      Sammonlahti on tietyin osin rauhallinen asuinalue,mutta riippuen kerrostalosta.

      En suosittele kalliopellonkatu 10, koska siinä talossa ja ympäristössä liikkuu epämääräistä porukkaa.

      ps. olen Skinnarilasta ja tiedän talon.

      • päivänsäde

        ...missäpä meillä olisi muualla niin rauhallista kuin sammonlahdessa.minä tykkään asua siellä.voimme elää sulassa sovussa ihonväriin katsomatta.ja pitäähän se nyt pienten ja miksei vähän isompienkin lasten saada toteuttaa itseään.mitä sitä nyt muutamasta ikkunasta tai varastetusta fillarista/autosta meteliä nostamaan. niin..ja onhan meillä siellä ne opiskelijat.ai kuinka ihanaa on heidän pikkuisia jäyniään seurata. suosittelen lämpimästi muuttoa. tervetuloa!!!!


      • Muuttaja?

        Kiitos kaikille tiedosta! Voitteko vielä valaista mikä on hyvää aluetta asua?
        Kommentteja myös skinnarilasta, onko siellä rauhallisia alueita/taloja?


      • skinn
        Muuttaja? kirjoitti:

        Kiitos kaikille tiedosta! Voitteko vielä valaista mikä on hyvää aluetta asua?
        Kommentteja myös skinnarilasta, onko siellä rauhallisia alueita/taloja?

        Muuttaja!

        Hyvin vaikea on määrittää mikä on paras asuin alue, mutta missä on kaupungin vuokrataloja, niin siellä on yleensä rauhatonta.

        Kyllä Sammonlahdesta ja Skinnarilasta löytyy rauhallisiakin paikkoja, kun etsii taajamien reunoilta, myös Huhtiniemi- Kourula on hyvä valinta, jos haluaa asua länsi alueella.


      • skinnarila no no
        Muuttaja? kirjoitti:

        Kiitos kaikille tiedosta! Voitteko vielä valaista mikä on hyvää aluetta asua?
        Kommentteja myös skinnarilasta, onko siellä rauhallisia alueita/taloja?

        kourula-huhtiniemi varmempi valinta sinulle jos rauhallisempaa haluat :)


      • margo
        päivänsäde kirjoitti:

        ...missäpä meillä olisi muualla niin rauhallista kuin sammonlahdessa.minä tykkään asua siellä.voimme elää sulassa sovussa ihonväriin katsomatta.ja pitäähän se nyt pienten ja miksei vähän isompienkin lasten saada toteuttaa itseään.mitä sitä nyt muutamasta ikkunasta tai varastetusta fillarista/autosta meteliä nostamaan. niin..ja onhan meillä siellä ne opiskelijat.ai kuinka ihanaa on heidän pikkuisia jäyniään seurata. suosittelen lämpimästi muuttoa. tervetuloa!!!!

        kivat sulle päivänsäde,mutta mun frendiä kiusattiin siellä, kun sillä on latvalahovika.
        tummat on siistiä väkeä ja ne ei vieraita pistä kuin 5 cm puukolla,omat varokoon.


      • huhhuh
        skinnarila no no kirjoitti:

        kourula-huhtiniemi varmempi valinta sinulle jos rauhallisempaa haluat :)

        kuka ees kehtaa puhua muuttamisesta siihen suuntaan.....hyvänä rajana vois pitää esim. huhtaria......


      • muumio
        skinn kirjoitti:

        Muuttaja!

        Hyvin vaikea on määrittää mikä on paras asuin alue, mutta missä on kaupungin vuokrataloja, niin siellä on yleensä rauhatonta.

        Kyllä Sammonlahdesta ja Skinnarilasta löytyy rauhallisiakin paikkoja, kun etsii taajamien reunoilta, myös Huhtiniemi- Kourula on hyvä valinta, jos haluaa asua länsi alueella.

        Onhan täällä Skinnarilan ja Sammonlahden tienoilla rauhallisiakin luukkuja. Pahimmat kokemukset (tosin vasta 8 vuotta takana) osuneet yhteen opiskelijataloon, mutta niitäkin on laidasta laitaan. Uskallan liikkua kylillä kun tarvis, mitään epämääräisyyksiä ei ole tullut uhkailemaan. No, ihan iltapimeään en lähde yksin kun edustan naisväkeä enkä harrasta itsepuolustuslajeja.

        Nykyisen töllin naapurissa on kuin onkin kaupungin vuokratalo, mutta siellä elää korkeintaan kourallinen ryyppyputkijuoppoja jotka joskus innostuvat laulamaan parvekkeella. Siltä välttyy, kun sulkee ikkunan... venäläisiä on jokunen naapurissa, mutta ihan tavallista väkeä, kaikki eivät todellakaan edusta sitä mitä kansan "syvimmät" rivit väittävät.


      • polo
        Muuttaja? kirjoitti:

        Kiitos kaikille tiedosta! Voitteko vielä valaista mikä on hyvää aluetta asua?
        Kommentteja myös skinnarilasta, onko siellä rauhallisia alueita/taloja?

        huhtarin alue on aika hyvä asuinpaikka. oon asunu täällä jo kohta seitsemän vuotta ja ei ole tapahtunut mitään imeempää kuin alakerrasta kantautuva huuto lätkän mm kisojen aikana ja välillä humalaisten huuto pihalta. ja kourula on myös erittäin hyvä paikka jos haluaa olla rauhassa.


    • ..................

      Sammonlahdessa mättää se, että suurin osa Lappeenrantalaisista asuu täällä. Tietysti täällä myös tapahtuu enemmän kuin muissa lpr-lähiöissä! Sehän on ihan luonnollista! Miettikää sitä!

      • Jesse James

        Siis suurin osa???
        Ja sit puhutaan vasta kun on tietoa mistä puhutaan.
        Eli edellisen mukaan yli 25000 Lappeenrantalaista asuu kyseisessä osassa tätä pientä keskusta. Siis tulkaa lapsukaiset Leiriin ja siitä lähemmäksi,ei tarvitse miettiä turvallisuutta...
        ..vai että suurin osa...


      • KMan

        "Sammonlahden alueella" asuu reilut 13.000 ihmistä, mutta tuohon on laskettu mukaan myös Kourula, Huhtiniemi ja koko länsialue siis... Tosin ei välttämättä muilla paikkakunnilla kirjoilla olevia opiskelijoita!?

        Lappeenrannassa väkiluku (ilman vieraspaikkakuntalaisia opiskelijoita) on vajaat 60.000, eli ei Sammonlahdessa asu kuin hyvin pieni osa kaikista lappeenrantalaisista...


    • sammonlahtelainen

      Olen asunut useita vuosia sammonlahdessa useammassa talossa. Tässä vähän kokemuksiani:

      Sammonlahden katukuva tosiaan värikäs. Ammattilaisalkoholisteja näkee vuorokauden- ja vuodenajasta riippumatta. Ulkomaalaisista ei ole ongelmia, mutta huumehörhöläisten kanssa on ollut pari välikohtausta. Suurinta aineellista vahinkoa saavat aikaiseksi haalaripukuiset känniääliövoimaa uhkuvat teekkarit: Kaatavat aitoja, kääntelevät ja varastelevat liikennemerkkejä jne.

      Pahimmat alueet ovat kaupungin räkäiset vuokra-asunnot: Orioninkadun parittomat talot 3-15 ja Liesiharjunkadun talot. Näissä taloissa vierailee säännöllisesti poliisit ja väliin ambulanssit ja joskus jopa ruumisauto.

      Hyviä alueita ovat mm. Korpimetsänkadun seutu, jossa on paljon rauhallisia opiskelijataloja. Ruskolahden kadulla on myös muutamia mukavia taloja.

      Kyllä täällä asua pystyy. Toistensa kanssa ongelmasakki pääsääntöisesti tappelee. Asuntojen hinnoissa kyllä seudun rauhattomuus näkyy.

      • ginex

        ...että Orioninkatu 13 A/B ei todellakaan ole kaupungin vuokrataloja, vaan ollut viimeiset 30 vuotta Eekoon talo ja nyttemmin myyty Royal Houselle :)


      • sammonlahtelainen
        ginex kirjoitti:

        ...että Orioninkatu 13 A/B ei todellakaan ole kaupungin vuokrataloja, vaan ollut viimeiset 30 vuotta Eekoon talo ja nyttemmin myyty Royal Houselle :)

        Ei siis kaupungin vuokrakämppiä. Ilmankos pihassa on hieman uudempaa autoa. Ei ole kuitenkaan mikään silmänilo tuo talo. Jokos on pintaremontti suunnitteilla?


    • No ei todellakaan

      Joten älä sinen muuta, tyhmää ja hullua porukaa saisit naapureiksi. Rauhatonta.

      • Minäkin

        Kysympä minäkin... asuntopalvelulla olisi vapaana kalliopellonkatu 13 asunto? Onko millainen talo???
        Luin, että kalliopellonkatu ei ois mikään paras mahdollinen, mutta miten on tämän talon laita?


      • jojo
        Minäkin kirjoitti:

        Kysympä minäkin... asuntopalvelulla olisi vapaana kalliopellonkatu 13 asunto? Onko millainen talo???
        Luin, että kalliopellonkatu ei ois mikään paras mahdollinen, mutta miten on tämän talon laita?

        suosittelen kaukana pysymistä niiltä kaduilta! meininki on kysymässäsi talossa tosi levotonta.kehukoot asuntotoimistossa kuinka paljon hyvänsä.


    • Puolustuskyvytön

      Olen alkanut pelkäämään lähikauppaan menoa Sammonlahdessa, kun kaupan sisäänkäynnin edessä on aina iso porukka, ja sitten on arvaamattomia huumehörhöja, ja näppäreitä. Onneksi ei tarvitse enää odottaa kuin vajaa pari kuukautta, kun tulee kaksi uutta kauppaa. Siirryn heti niiden asiakkaaksi.

      • muumio

        Niin, välillä melkein mietityttää että mistä riittää uusia alakoululaisia roikkumaan kaikkien kauppojen oven eteen sitten kun niitä on kolmin kappalein.


    • asukas

      Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä alueelta ihan rauhallistakin menoa löytyy. Joku taisi tuossa jo nuo Ruskonlahdenkadun ja Korpimetsänkadun mainitakin. Osa Sammonlahti-Skinnarila -alueen taloista on todellakin hieman rauhattomampaa asuinympäristöä, mutta muuten alueella on pääsääntöisesti ihan hyvä asua. Kysymäsi kallionpellonkatu taitaa kuulua siihen hieman ikävämpään alueeseen. Myös lähialueet, kuten Kourula, Uus-Lavola (jossa ei tosin LOASin asuntoja ole) ja Huhtiniemi ovat varteenotettavia vaihtoehtoja. Jos mahdollista, niin käypä vielä esim. LOASin sivuilta katsomassa, missä niitä asuntoja on ja mikä niistä sijaitsee em. mainituilla alueilla, niin et todennäköisesti tule pettymään. Huolimatta useista negatiivisistä viesteistä uskon, että kannattaa vakavasti harkita ko. alueelle muuttamista...

      • tytti

        No ehkä Lappeenrannan mittakaavassa Sammonlahti on vähän rauhatonta, mutta entisenä vantaalaisena voin sanoa, että kyllä Sammonlahti on sinne pääkaupunkiseudun lähiöihin verrattuna hyvinkin rauhallinen. Itse olen asustanut Hakunilassa, Havukoskella (Koivukylä) sekä Helsingin Jakomäessä, joten Sammonlahti ei ole mitään niihin verrattuna.
        Toki rauhallisempiakin alueita täällä L:rannassa on tarjolla, mutta ei tuo Sammonlahti nyt niin pahaa ole!


    • Typy

      Sammonlahdessa rauhattomuus/rauhallisuus on ihan talokohtaista. Pääasiassa kaikki LOASIN asunnot ovat suhteellisen vapaita kaikenlaisesta ilkivallasta, mutta jos naapuritalona on jotain muuta, niin rauhattomuus heijastuu opiskelijoidenkin asumukseen.

      Kaikki LOASIN orionit ovat todella rauhallisia ja siistejä, samoin linnunrataa ja korpimetsänkatua voi suositella. Skinnarilan alueella ei ilkivaltaa tai levottomuuksia tarvitse pelätä, etenkään vapaavaltion alueella eli punkkerinmäen yliopiston puoleisella vyöhykkeellä.

      Vapaavaltiossa voi siis jättää vaikka pyöränsä lukitsematta, mutta varsinainen rauhallisuus ei ole taattua, juhlinta kun keskittyy erityisesti SK 28 ympäristöön, eli skinnarilankadulle. Kotaniemi taas on rauhaisa kuin omakotitaloalue.

      Eli enemmän kuin alue, ratkaisee skinnarilan sisäpuolella talo. Sammonlahti nyt on enemmän ja vähemmän levotanta, ihan kadusta riippuen. Mutta tuota kalliopellonkatua kartan itse, en edes läpi mielelläni kävele, alue on masentava.

    • :::::

      Höpöhöpö, Sammonlahdessa on ihan mukava asua. Yhteenkään huumehörhöön en ole törmännyt vaikka olen asunut täällä jo pari vuotta, alkoholisteja toki löytyy mutta näyttävät olevan harmittomia ellei roskaamista oteta lukuun (puistikko Sparin lähellä). Niinkuin joku jo sanoi, siellä missä on paljon ihmisiä niin myös tapahtuu enemmän... Muutin tälle alueelle ilman minkäänlaisia ennakkokäsityksiä toiselta paikkakunnalta ja olen ollut tyytyväinen. Kukaan ei ehtinyt pelotella paikan "levottomuudella ja masentavuudella".

      Miettikääpä tämän alueen hyviä puolia... Hyvät peruspalvelut vieressä, kohta kaksi isoa kauppaa ravintoloineen, loistavat ulkoilumahdollisuudet, kaunis luonto, järvimaisema, uimarannat... jne.

      Tervetuloa vaan!

      • ccc

        Kaunis luonto voi läheltä tarkasteltuna sisältää esim.ruiskuja.
        Kokemusta siitä nimittäin.
        Itse en veisi lapsiani enää nykyisin esim kauniiseen pusupuistoon leikkimään.


      • juups
        ccc kirjoitti:

        Kaunis luonto voi läheltä tarkasteltuna sisältää esim.ruiskuja.
        Kokemusta siitä nimittäin.
        Itse en veisi lapsiani enää nykyisin esim kauniiseen pusupuistoon leikkimään.

        Jottei sotkeutuisi alkuperäisen kyselijän ajatukset, niin pusupuisto ei ole enää lähelläkään sammonlahtea.


      • vhh
        juups kirjoitti:

        Jottei sotkeutuisi alkuperäisen kyselijän ajatukset, niin pusupuisto ei ole enää lähelläkään sammonlahtea.

        Ei ole ei, mutta pointti oli se, että niinkin "hieno" paikka, kun pusupuisto on, on läheltä tutkittuna jotain aivan muuta.


      • jep jep
        vhh kirjoitti:

        Ei ole ei, mutta pointti oli se, että niinkin "hieno" paikka, kun pusupuisto on, on läheltä tutkittuna jotain aivan muuta.

        No ompahan tuohon Sammonlahden luontoon tullut tutustuttua, enkä ainakaan rannan lenkkipoluilla ole törmännyt yhteenkään ruiskuun. Kaljapulloja nyt välillä näkyy, mutta niitä tuntuukin löytyvän jokaisesta paikasta mihin ihminen pääsee. Muutenkin suosittelen Sammonlahtea asuinpaikkana. Tuoreena Lappeenrantalaisena (1,5 vuotta) ostin asunnon ko. alueelta enkä ole katunut hetkeäkään.


      • asunut
        jep jep kirjoitti:

        No ompahan tuohon Sammonlahden luontoon tullut tutustuttua, enkä ainakaan rannan lenkkipoluilla ole törmännyt yhteenkään ruiskuun. Kaljapulloja nyt välillä näkyy, mutta niitä tuntuukin löytyvän jokaisesta paikasta mihin ihminen pääsee. Muutenkin suosittelen Sammonlahtea asuinpaikkana. Tuoreena Lappeenrantalaisena (1,5 vuotta) ostin asunnon ko. alueelta enkä ole katunut hetkeäkään.

        Siis ostit asunnon sammonlahdesta.
        Eli et asu kaupungin vuokra kämpässä.

        Kyselijä on mitä ilmeisemmin muuttamassa vuokralle kun puhui aikaisemmin loas:in asunnosta.(Muistaakseni).

        On kuule pikkuisen eri asia asua omassa asunnossa kuin vuokralla kaupungin kämpässä.
        On meinaan hieman rauhallisempia taloja noi missä on omistusasuntoja.


      • Jep Jep
        asunut kirjoitti:

        Siis ostit asunnon sammonlahdesta.
        Eli et asu kaupungin vuokra kämpässä.

        Kyselijä on mitä ilmeisemmin muuttamassa vuokralle kun puhui aikaisemmin loas:in asunnosta.(Muistaakseni).

        On kuule pikkuisen eri asia asua omassa asunnossa kuin vuokralla kaupungin kämpässä.
        On meinaan hieman rauhallisempia taloja noi missä on omistusasuntoja.

        Tarkoitinkin kommenttini lähinnä niille jotka olivat sitä mieltä että koko Sammonlahti alueena on pelottava ja kamala paikka asua. En tiedä millaista on kaupungin vuokrataloissa asua, mutta ALUEENA en näe Sammonlahdessa kovin montaa negatiivista asiaa. Positiivisia sen sijaan löytyy runsain mitoin.


    • juu

      rauhallista ja hiljaista on!!!!

      • Minäkin_

        Kysympä minäkin... asuntopalvelulla olisi vapaana kalliopellonkatu 13 asunto? Onko millainen talo???
        Luin, että kalliopellonkatu ei ois mikään paras mahdollinen, mutta miten on tämän talon laita?


    • elli

      Asun skinnarilassa ja rauhallista on. Tätä samaa asiaa jauhetaan aika-ajoin ja onko ne ihmiset asuneet edes itse siellä ketkä mollaa aluetta? Tai sitten on asuneet 10 vuotta sitten! Joka seudulla on ongelmia ja skinnarila- sammonlahti akselilla ei niitä ole sen enempää kuin
      esim.voisalmen suunnalla. Saimaata, luontoa ja rauhaa löytyy eikä keskustakaan ole kaukana. Terveisin työssä käyvä ja veroja maksava skinnarilainen.

    • ~Maple~

      Iten oon asunut Sammonlahdessa vasta kaks kuukautta, mutta kyllä tää ainakin rauhallinen(Orkoniitynkatu). En ymmärrä mikä kaikilla on tätä paikkaa vastaan, ei tää nyt niin hirvee oo. Mutta hirveyskin on katukohtaista...

    • asunut alueella

      Valitettavasti on snottava ettei Sammonlahti ole niin rauhallinen kuin luulisi. Se on suoraan verrannollinen New Yorkin Bronksiin. On se nytte rauhallisempi kuitenkin kuin oli muutana vuosi sitten. Mutta jos aikonet muuttaa sinne, onnea vaan. Se tarvitsee sopeutumista. Kyllä siellä oppii asumaan, kun ei letkauta korvaansa jokaiselle poliisiauton pillille tai muulle rikollisuudelle. Eikä ajattele jokaista vastaantulijaa huumehörhöksi..

    • minä

      sammonlahesta on paljon sanottu että se on melko levoton alue, mutta itse asuin siellä melkein 20 vuotta ja tykkäsin asua siellä. kaupat ja koulut lähellä. kyllähän siellä sattuu ja tapahtuu, mutta enemmin siellä skinnarilan puolella tapahtuu. ja eikös se ole ihan kiva kun voi seurailla maailman menoa eikä asusta ihan "suljetussa pussissa"?!

    • lenkkeilijä

      Kovin moni naisihminen ei pelotta kävele syysiltaisin Sammonlahdessa. Etenkin Sammonlahden kaduilla pelon voi aistia ihmisten käytöksestä jo vastaan kävellessä. Epäilyttävä alue varmasti lisää pelkoa eikä paranna asumismukavuutta, jos adrenaliinitasot nousevat aina, kun avaa kotioven.

    • .....

      Kelle on tapahtunut Sammonlahdessa jotain ikävää? Kertokaahan kokemuksia! En tarkoita mitään möykkää naapurissa tai alkoholisteja katukuvassa vaan jotain OIKEASTI ikäviä kokemuksia. Miksi naiset pelkää illalla kaduilla?!

      • asunut

        Auton ikkuna rikottu.
        Autoon murtauduttu.
        Auton renkaita puhkottu.
        Naistani päivällä ahdisteltu.
        Naistani illalla seurattu, uhkailtu jne.
        Tuntemattomat huume hörhöt uhkasivat tunkeutua asuntoon ja pistää sen paskaks, huvikseen ilman syytä.
        Koirani uhattu tappaa, ohikulkijan toimesta.
        Narkkarit ammuskelivat talon läheisyydessä 9 millisellä, lapset kantelivat aamulla hylsyjä rappusille.

        Siinä nyt alkuun jotakin.

        T: Mielummin telttaan kuin sammonlahteen


      • sammonlahtelainen

        Olen soittanut poliisin paikalle, kun eräs Sammonpuiston-miehistä oli saanut mojovan iskun päähänsä lasipullosta. Poliisit olen soittanut myös korjaamaan talteen tajuttomia puliukkoja jäätymiskuolemalta.

        Olen joutunut ohikulkijana pieneen käsirysyyn tuntemattoman huumehörhön aloitteesta. Onneksi hörhön kaverit saivat hänet rauhoittumaan, ennenkuin ketään sattui.

        Kyllä Sammonlahdessa toimeen tulee, mutta ei tämä aina ole mikään ihannepaikka lapsiperheille.


    • Anonyymi

      Miksi alkoholin suurkuluttajat sekä huumeita käyttävät ihmiset sekä myös mustalaiset käyvät kaikista eniten s kaupassa?. harvemmin olen niitä k kaupassa nähnyt. Olen kohta jo 2vuotta asunnut ruskolahdenkadulla ja tullu molemmissa kaupoissa käytyä aikalailla yhtä monta kertaa.

      Miksi? miksi noi päihteiden käyttäjät ja mustalaiset valitsee juuri ton s kaupan eikä k kauppaa ??

      • Anonyymi

        mannet siksi koska sieltä on helpompi varastaa,ja juopot/narkit siksi koska siellä on halvempi bisse


      • Anonyymi

        mitä haittaa mustalaisista on?,mielestäni ei mitään toisin kuin huumeiden käyttäjistä


    • Anonyymi

      Narkkeja, alkoholisteja, opiskelijoita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe