Moro. Olen muuttanut paikkakunnalle hetki sitten. Onko Oitissa muuta kuntosalia kuin tuo kunnan? Siellä ei ole juurikaan vapaita vuoroja ja hintakin suht korkea, kun käytössä on vain kertamaksu. Kiitos vastauksista.
Kuntosali Oitissa
17
3203
Vastaukset
- hiki
Eipä taida olla muita :-O
- Katas80
Onko siis näin, että lähimmät salit ovat Riihimäellä?
- pattimies
juu eihän tollasessa kyläpahasessa voi mitään bodisalia olla nehän vaan kävis siellä ihmettelemässä, että mitäs ihme koneita täällä on.
- muutapois.
Onko yleensäkään Oitissa yhtään mitään? Ei!
- Anonyymi
Mitä se ukko hupattaa?
- kunt
Ensi vuoden alussa aukeaa kuntosali Oitin keskustaan
- Anonyymi
minkä niminen.
- tupajumitiimi
Johan"junan tai bussin ikkunasta"voi nähdä,että kuntosalia on kaikkialla.Kirmaile ihan metsille tai järveen.Puske puuta halujesi mukaan.Aitoa alkuperäistä Eikä kallista.
- HulluVeto
Muutit oittiin? Et ole terve...
- Anonyymi
Olet huora.
- AhmetVittunmet
Päset kaikkee ilmaiseks ku sanot "ASYL!!!" Kokeile!
- Merja1162
Fit aukee 2017.:)
- Anonyymi
jep. fitti on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep. fitti on paras
milloin auki.
- Anonyymi00017
aukioloajat...
- oittikaupungiksi
muutit oittiin ... anna mun kaikki kestää...oletko masentunut tai muuten vaan sekasin.Eihän tommosessa kylä pahasessa asu kuin sekopoltsit ja mitä ne nyt salilla tekis...haha
- Anonyymi
Taidat olla huora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279840- 48725
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 52709
- 28647
- 49609