Tein seuraavasta aloituksesta poistopyynnön osoittaakseni että ylläpito poistaa asiallisia keskusteluita. Linkki keskusteluun josta on tehty poistopyyntö
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11724745#comment-63547978
Kopio alkuperäisestä aloituksesta:
"Erinäisen ilkivallan vuoksi on miltei välttämätöntä, että viesteissä on myös asiattomaksi ilmoittamismahdollisuus. Mutta sitä ilmoitusta voi sitten taas joku käyttää palstan häirintäänkin.
Eli joku tilastomittari ylläpidolle ja niillä palstoilla, missä tulee kohtuuttomasti poistopyyntöjä, niin jokin tarkempi syynäys, eikä vain automaattista poistoa. Sama juttu myös mahdollisen kiusauksen kohteeksi joutuneiden nimimerkkien osalle.
Poistajan IP-osoitteen rekisteröintiä ei ehkä ole, mutta jos on, niin ammattipoistattajien pyynnöt hitaampaan jonoon vähintäänkin.
Tällä erää Ilmastonmuutos-palsta on siinä tilassa, että varsin asiallisetkin kirjoitukset poistuvat ilkivaltaisen ilmoittelun ja ehkä miinuspeukutuksen seurauksena."
Poistojen järkevöinti 2
olen trolli
2
173
Vastaukset
- olen trolli
Viestiä ei löydy
Hakemasi viesti on poistettu. Voit etsiä hakuasi
vastaavaa viestiä Suomi24-keskusteluhaun kautta. - ☻moig
tähän poistoonb olisi kiva saada perustelu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081