herätys

olli olematon

Jeeus on Herra! Kukaan ei tule Isän tykö muuten kuin Hänen kauttaan. Ei ole taivaan alle annettu kuin yksi nimi, joka vie taivaseen. Jeesus on tie toduus ja elämä. Jokaisen polven tulee notkistumaan Hänen kunniakseen Isän Jumalan eteen.Jeesus sanoo; Minulle on annettu kaikki valta taivassa ja maan päällä. Jeeus kuoli ristillä sinukin tähdesi. Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta ei heidä tekojaan.
Tulkaa Jeeuksen luokse ja antakaa pelastaa itsenne. Jeesus on kaikki valtias Jumala, uskokaa ei ole mitään muuta Jumalaa, joka voi pelastaa, ja parantaa saurauksista.

8

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      millähän sinne jessen luo mennään tai tullaan?? luulempa että on aika vaikee tästä lähtee ettimään Jeeeesusta ku eihän sitä näy tääl missään ja eikä sitä ole edes olemassakaan.... että lopetappa jo se paskan puhuminen!!!!

    • Typhon

      Pyyhi suusi tuon paskantamisen jälkeen. Täällä on monet kerrat nähty saarnaajia, mutta ei kertaakaan heidän puheitaan ei ole noteerattu varteenotettavasti.

      Miksi sinä olisit poikkeus?

      • Mika

        "Terveisiä Enirolle"

        Heh heh heh...



        Ei vaan jos ihan asiaa puhutaan niin haje vaikka sinä sefuksi. Kun ei täällä näytä ketään muutakaan olevan niin olisipahan ainakin joku hoitelemassa pois tällaiset höpölähetykset. Tosin jos alkaa sefuksi niin se tuntuu käytännössä tarkoittavan sitä, että sitten et itse saa kirjoittaa juurikaan mitään, minnekkään, milloinkaan.


      • Typhon
        Mika kirjoitti:

        "Terveisiä Enirolle"

        Heh heh heh...



        Ei vaan jos ihan asiaa puhutaan niin haje vaikka sinä sefuksi. Kun ei täällä näytä ketään muutakaan olevan niin olisipahan ainakin joku hoitelemassa pois tällaiset höpölähetykset. Tosin jos alkaa sefuksi niin se tuntuu käytännössä tarkoittavan sitä, että sitten et itse saa kirjoittaa juurikaan mitään, minnekkään, milloinkaan.

        Tiedän sen itsekin, että olisin liian puolueellinen sefuksi. Poistaisin kaikki satanismia hiemankin vihjaavasti pilkkaavat tekstit helvettiin ja passittaisin tämänlaiset märkäkorvasaarnaajat takaisin jerusalemiin.

        En hyväksyisi mitään muuta, kuin itselleni sopivat aiheet ja paskanjauhantakin saisi jäädä.

        Mutta juuri tuo olisi liikaa. Varmasti monet tulisivat itkemään, kun poistan heidän viestejään vähästä. Sitten haukkuvat huonoksi häviäjäksi, kun poistan viestit vastaamatta niihin ja minulle tulisi taas Suomi24-vitutus.

        Sitten hakkaisin säkkiä agressiooni rystyset verille ja purisen ja ärrään kovasti vitutuspäissäni ja menen keskustaan ottamaan kännit. Sitten siinä tiimellyksessä joudun joukkotappeluun ja minut hakataan paskaksi suoraan teholle. Siellä teholla sitten mietin että miksi vitussa piti ryhtyä sefuksi? Kaikki menee päin vittua!

        Olisiko muuten oikeasti joku näistä peruskirjoittajista kiinostuneita hommasta?


      • Agnosos
        Typhon kirjoitti:

        Tiedän sen itsekin, että olisin liian puolueellinen sefuksi. Poistaisin kaikki satanismia hiemankin vihjaavasti pilkkaavat tekstit helvettiin ja passittaisin tämänlaiset märkäkorvasaarnaajat takaisin jerusalemiin.

        En hyväksyisi mitään muuta, kuin itselleni sopivat aiheet ja paskanjauhantakin saisi jäädä.

        Mutta juuri tuo olisi liikaa. Varmasti monet tulisivat itkemään, kun poistan heidän viestejään vähästä. Sitten haukkuvat huonoksi häviäjäksi, kun poistan viestit vastaamatta niihin ja minulle tulisi taas Suomi24-vitutus.

        Sitten hakkaisin säkkiä agressiooni rystyset verille ja purisen ja ärrään kovasti vitutuspäissäni ja menen keskustaan ottamaan kännit. Sitten siinä tiimellyksessä joudun joukkotappeluun ja minut hakataan paskaksi suoraan teholle. Siellä teholla sitten mietin että miksi vitussa piti ryhtyä sefuksi? Kaikki menee päin vittua!

        Olisiko muuten oikeasti joku näistä peruskirjoittajista kiinostuneita hommasta?

        "---menen keskustaan ottamaan kännit. Sitten siinä tiimellyksessä joudun joukkotappeluun ja minut hakataan paskaksi suoraan teholle."

        ..Eikös se ole vaan just jees? Toinen vaihtoehto on se, että koet kojootti krapulan ja se EI todellakaan ole kokemisen arvoista.. nimim. kokemusta löytyy..

        Ja kukahelvettihaluaaseriffiksi?


      • EdGe_
        Mika kirjoitti:

        "Terveisiä Enirolle"

        Heh heh heh...



        Ei vaan jos ihan asiaa puhutaan niin haje vaikka sinä sefuksi. Kun ei täällä näytä ketään muutakaan olevan niin olisipahan ainakin joku hoitelemassa pois tällaiset höpölähetykset. Tosin jos alkaa sefuksi niin se tuntuu käytännössä tarkoittavan sitä, että sitten et itse saa kirjoittaa juurikaan mitään, minnekkään, milloinkaan.

        eikö tota vois poistaa...pliis.. alkaa ärsyttämään nämä saarnaajat..


      • Miki2011
        EdGe_ kirjoitti:

        eikö tota vois poistaa...pliis.. alkaa ärsyttämään nämä saarnaajat..

        Kun Suomeen tulee vaikeat ajat, silloin monet tulevat huutamaan Herraa avuksi. Ihminen elää luonnostaan kapinassa Jumalaa vastaan. Eikä ihminen halua luonnostaan ottaa vastaan sitä ilmaista lahjaa jota Jumala tarjoaa.
        Kuin ehkä silloin kun elämä on umpikujassa ja kaikki muut kortit on käytetty.
        Jumala on ihmeellinen ja niin hyvä, sillä jos ihminen, kuka tahansa kääntyy koko sydämestään hänen puoleen ja pyytää armoa ja apua, niin hän kääntyy sellaisen puoleen ja tahtoo auttaa. Hän on se luvannut sanassaan ja hän ei voi toimia omaa sanaansa vastaan. Niin kuin sanoin, kovat ajat tulevat suomeen ja silloin Hän on valmiina auttamaan jokaista joka huutaa avuksi Herran nimeä.
        Ja tämä nimi on Jeesus.
        "Huuda Herraa avuksesi hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, mutta sinun pitää kunnioittaa minua."


    • ?

      "Kun Suomeen tulee vaikeat ajat, silloin monet tulevat huutamaan Herraa avuksi."

      Ja täysin turhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe