Apua liittymän hankintaan.

520+ liittymä

Olen ostamassa Nokia520 puhelinta. Minkälainen liittymä kannattais hankkia, kun tarve on seuraavanlainen : en juurikaan soittele, koska minulla on ipad jolla otan ilmaisia facetime ja skype puheluita. Nykyisessä kännykässä on prepaid, jota olen ladannut viimeksi kesäkuun alussa 20:llä eurolla ja vieläkin on puheaikaa jäljellä...nykyinen kännykkäni on vanha ja takkuilee siksi vaihdan puhelinta. Puhelimella olisi hyvä päästä nettiin, jossa tarvittaessa voin surffata. Voiko tuohon Lumia 520 hankkia prepaid paketin, jos tarve on noin pientä? Gigantin myyjä sanoi, että ei voi joku muu sanoi, että voi. Ipadissakaan ei ole sim- korttia ja hyvin olen pärjännyt ilmaisilla wifi yhteyksillä ympäri eurooppaa ja suomessa. Kotona on kuitenkin kiinteä laajakaista. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos!

2

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

      Voit käyttää prepaidia ihan normisti myös Lumia 520:ssa, ja kieltämättä se kuulostaa kohdallasi järkevimmältä vaihtoehdolta :)

      Homma riippuu oikeastaan vain siitä että minkäkokoinen sim-kortti sulla on nyt, ja saako siihen prepaidiin vaihdettua toista korttia jos se nykyinen ei käy Lumiaan. Kaikkiin prepaideihin ei välttis pysty vaihtamaan sim-korttia.

      Muuten ei väliä, kovaa käyttöä vain :)

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • Heippa!

      Saunalahden prepaid -korttia ei ole mahdollista vaihtaa eri kokoiseen korttiin vaihtamatta samalla numeroa. Eli mikäli kortinvaihto tehdään, tulee sinulle käyttöösi uusi numero.

      Liittymätyyppiin vaikuttaa mielestäni eniten tarvittavan datan nopeus. Saunalahdella kaikkiin laskutusliittymiin kuuluu nykyään kiinteä data, nopeudet alk. 256 kbit/s ja siitä ylöspäin.

      Myös myyntipalvelumme auttaa mielellään sopivan liittymän hankkimisessa: 0800 94200

      Ilana / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe