Vaatteet, kengät, lelut tms? Mitä kannattaa katsella tuliaisiksi?
Onko jotkut tietyt asiat lontoossa halvempia kuin suomessa?
5
690
Vastaukset
- tylsäääää
Unohda krääsä ja säästä ympäristöä. Hyvin sä pärjäät nykysilläki vaatteilla, laukuilla ja leluilla. Ja ainahan kaalimadosta saa lisää ;))
- sdfasgfd
Ainakin Clarksin kengät ovat huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. Tilasimme niitä etukäteen liikkeeseen nähtäväksemme. Liikkeitä on useita Oxford ja Regent Streetin varrella.
Niin ja monen parjaamassa Primarkissa on superedullisia vaatteita.
Tuliaisiksi ostimme mm. vaatteita sukulaislapsille. Omat lapset halusivat Lontoon metrokartan, jonka kehystimme. Lisäksi pienoismalleja Lontoon takseista, busseista, puhelinkopeista ja postilaatikosta. Vähän karkkeja peltirasioissa. Laukkuja nuorisolle.- Love London x 100
Minäkin käyn tuolla Primarkissa sen halpuuden takia. Hyvin on vaatteet kestäneet, mut 2 laukkua hajos heti kättelyssä( eivät kyllä maksaneetkaan kun 3£ ja 5£
- jippuli1
Love London x 100 kirjoitti:
Minäkin käyn tuolla Primarkissa sen halpuuden takia. Hyvin on vaatteet kestäneet, mut 2 laukkua hajos heti kättelyssä( eivät kyllä maksaneetkaan kun 3£ ja 5£
Vaatteet, lääkkeet, vitamiinit, kosmetiikka, you name it
- Akkeli
jippuli1 kirjoitti:
Vaatteet, lääkkeet, vitamiinit, kosmetiikka, you name it
Cheddar-juustoa olen kantanut massoittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350