Kumpaan maahan suosittelette vaihto-oppilaaksi lähtemistä?:) Sijoitetaanko Uuteenseelantiin mentäessä yleensä mille seudulle? Entäs onko Australiassa sijoituksessa varmaa, että pääsee rannikolle?
Australia vai Uusi-seelanti?
3
315
Vastaukset
- Lehman Brother
En osaa suositella mitään Sen vaan sanon että ei ole varmaa että Australiassa pääsee rannikolle, mutta jos katsot karttaa ja asutuksen jakautumista niin todennäkösyys sille on hyvin suuri (joku ~90% asuu rannikoiden suurissa kaupungeissa). Eiköhän se vaihto-oppilaaks lähteminen oo sen arvosta vaikka sisämaahan joutuiskin.
- Mielipide;
Olen molemmissa käynyt (ihan loman vietossa) ja luulen että kun pidemmäksi aikaa on lähdössä Australia on fiksumpi vaihtoehto. Varsinkin jos pidät enemmän "city-elämästä" Ausralia on parempi vaihtoehto. Tee kuitenkin itse omat päätökset.
- Skkskskks
Voi myös lähteä molempiin. Eli puolet vuodesta ausseissa ja puolet U-S. Yfun kautta ainakin onnistuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283