Kumpaan maahan suosittelette vaihto-oppilaaksi lähtemistä?:) Sijoitetaanko Uuteenseelantiin mentäessä yleensä mille seudulle? Entäs onko Australiassa sijoituksessa varmaa, että pääsee rannikolle?
Vastaukset 3
- Lehman Brother
En osaa suositella mitään Sen vaan sanon että ei ole varmaa että Australiassa pääsee rannikolle, mutta jos katsot karttaa ja asutuksen jakautumista niin todennäkösyys sille on hyvin suuri (joku ~90% asuu rannikoiden suurissa kaupungeissa). Eiköhän se vaihto-oppilaaks lähteminen oo sen arvosta vaikka sisämaahan joutuiskin.
- Mielipide;
Olen molemmissa käynyt (ihan loman vietossa) ja luulen että kun pidemmäksi aikaa on lähdössä Australia on fiksumpi vaihtoehto. Varsinkin jos pidät enemmän "city-elämästä" Ausralia on parempi vaihtoehto. Tee kuitenkin itse omat päätökset.
- Skkskskks
Voi myös lähteä molempiin. Eli puolet vuodesta ausseissa ja puolet U-S. Yfun kautta ainakin onnistuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921383Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83931- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden293763Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82631- 46623
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 39569
- 28564