Miksei hotelliarviointini näy Booking.com:ssa?

Arviointi

Olin Booking.com kautta varannut hotellin ja reissulta palatessani täytin arviointikyselyn jonka sain Booking.comilta, miksei oma arvioni hotellista vieläkään näy? Reissusta on ny kulunut melkein viikko?

3

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontooseen taas

Arvioinnin näkymiseen sivulla menee helposti enemmän kuin viikko. Olen kaikki arviointini saanut aina sinne näkyviin ja niistä on tullut myös sähköpostitieto.

• icebreaker 4

Varasin hotellin Lontoosta hotellin Booking.comin kautta ekan kerran. Kaikki meni hyvin, eipä ole moittimista reissun jälkeen..
      Minulla on kuitenkin periaatteena, että hotellissa on oltava aamupala, muuten se on ulkona valinnoista välittömästi, joten hieman on hankalaa kun aamupalaehtoa ei voi syöttää jo alussa vaan pitää jälkikäteen käydä klikkaamassa hotellin sivulta, että onko se aamiainen mukana vai ei.
      Onko joku varaussivusto tässä suhteessa vielä parempi?

• Ei ne niinkään varaussivustoista riipu. Joko se hotelli tarjoaa sitä aamupalaa osana pakettia tai ei. Useinhan niissä on mahdollisuus (myös booking.com sivuilla) valita se hieman kalliimpi hinta jossa on sitten sanottu että se sisältää aamiaisin. Eli lue small print.

Lontoossa kyllä söisin aamiaisen ulkona. Kahvilat on paljon parempia kuin hotellien rasvaiset pika mätöt vaikka tilaisitkin enkkuaamiaisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe