Miamin kenttä ja tietullit

ekaa kertaa Floridaa

Kertokaa nyt viisaammat miten toimii tietulli ja Avis-vuokraamon auto lähdettäessä Miamin kentältä. Olen tutkinut karttaa sen verran, että kentältä lähdettäessä on muutama maili maksullista tietä ennenkuin pääsee 95-tielle, joka on maksuton. Se muutaman mailin matka on ainoa maksullinen jota meidän tarvitsee ajaa, muuten käytämme vain maksuttomia teitä ja auton palautamme Miami Beachille, joten takaisin kentälle ei tarvitse tulla.
Tullia ei voi enää käteisellä maksaa, mutta ei kai tuon pätkän takia kannata jotain elektonista laitetta vuokrata eikä meidän navissa taida olla mahdollisuutta antaa ohjetta välttää maksullisia teitä

8

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaa olla, että Avisin autoissa Miamissa on tuo maksukortti vakiona, mutta jos siitä veloitetaan erikseen niin ilmankin selviää. Jos navigaattorisi ei mahdollista "vältä tiemaksuja" niin katso vaikka Google Mapsista reitti lentokentältä I95:lle välttäen tiemaksuja..
      Sillä vihreällä Dolphin Expwy (836) on tullipiste kentän ja I95 välissä, mutta voit kiertää sen etelän kautta esim. kentältä ensin 836 itään ja sitten ennen tullipistettä etelään S.W.27 Ave, sitten N.W. 7th St. itään kunnes 933 pohjoiseen ja sitten jälleen 836 itään kunnes tulet I95:lle.
      Google Mapsista näet tämän aivan selvästi, kun ruksaat "Vaihtoehdoista" "vältä maksuja"-kohdan. Matkaa kentältä I95:lle tulee alle 10 km.
      Olen itse ajanut kentän ja kaupungin väliä monet kerrat ilman tullimaksuja.

• Tietullit

Ihan nyt oikeesti. Kannattaako tälläistä asiaa edes miettiä ja suunnitella. Avis autossa on automaattinen tietullin lukija, joka kustantaa $2,95 / vuorokausi, JOS sitä käyttää tietulli joka on Miamin alueella $0,75-$3,00. Joten en mä ainakaan lähtisi tietulliteitä rahan takia välttelemään. Näyttäis että Dolphin tai airport expressway kustantaa $1-$2. Aiotteko vain ajaa MIA -> Miami Beach vai oliko tarkoitus väistellä tietulliteitä enemmänkin Floridassa?

• ekaa kertaa Floridaa

jos se noin halpaa on ja se on autossa vakiona niin ei tietenkään kannata pihistellä eikä sitten tarvi yrittää väiltellä tulliteitä. Mememme vain Fort Lauderdaleen viikoksi ja sieltä sitten Karibian risteilylle toiseksi viikoksi.

• nonfinn

Tassa sinulle helppo ratkaisu pulmaan: Avisilla aukaiset suusi ja kysyt miten tietullien kanssa menetellaan kun omassa maassasi sellaisia ei ole ja olet ensi kertaa asialla. Easy as pie.

• tietullit
        nonfinn kirjoitti:

Tassa sinulle helppo ratkaisu pulmaan: Avisilla aukaiset suusi ja kysyt miten tietullien kanssa menetellaan kun omassa maassasi sellaisia ei ole ja olet ensi kertaa asialla. Easy as pie.

No siinä ei paljo neuvoja tarvita kun muistaa vetää sen lukijan auki liikkeelle lähtiessä eikä koske siihen koko vuokra-aikana niin homma pelittää. Sitten vuokrauksen jälkeen Avis veloittaa luottokorttia ehkä viikko, kaks myöhemmin.

• Miami Airport -----> Fort Lauderdale. Ilman tietulleja!
      Tässä helppo, hiljainen ja rauhallinen reitti, alle 50 mailia.
      Autovuokraamolta Le Jeune Roadia pohjoiseen.
      Sitten Okeechobee Roadille ylämäkeen. Palmetto ExpressWay ja Highway 75 kohti Naplesia siis pohjoiseen. Alle 30 mailia ja tulee iso risteys, josta oikealle kohti Fort Lauderdalea. Hyvä reitti ja helppo osata.

• Arsut

Koko hommassa tietullit ovat niin pieni menoerä, että me emme ole viitsineet niiden kanssa puljata. Mukavaa reissua!

• Arjupa

Sunny Pass maksaa jonkun kympin ja sillä voit ajella vapaasti. Ainakin pari vuotta sitten SunnyPassille oli Miamiin keskustaan ajettaessa óma ruuhkaton kaista ja muillakin tullipaikoilla Sunny Passilla vaan ajettiin omasta portista läpi ongelmitta. En tiedä, oliko se halvin, mutta se oli varma ja helppo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe