Ks. teksti siis ilmestyy ruutuun kun yritän soittaa. Soitto kuuluu mutta keskeytyy. Kun joku yrittää soittaa minulle ja vastaan, puhelu katkeaa välittömästi. Kone on Acer V5 15.6, sisäänrakennettu mikrofoni. Asetukset pitäisi olla kunnossa. Osaisiko joku auttaa pikaisesti? Kiitos.
Mikrofonin kanssa on ongelmia
3
582
Vastaukset
Onko siis Skypen lisäksi Windowsin asetukset kunnossa?
Mikrofonin äänenvoimakkuuden säätäminen
http://support.microsoft.com/kb/935309/fi
Skypen ääni- ja verkkokameraongelmien automaattinen vianmääritys
http://support.microsoft.com/mats/skype/
Kokeile poistaa käytöstä kaikki äänitehosteet lisäasetuksista.- vihi
Sama ongelma oli, vian hakeminen kesti 2pv ja yötä. Mulla on win8 ja skype sanoi samaa. Kyseessä ei ollut vika vaan turvasuoja ongelma. Homman korjaaminen meni näin:
Oikeassa yläreunassa suurennuslasi, klik ja kirjoita mikrofoni, kohta lukee "mikrofonin tietosuoja-asetukset".
Sitten näkyykin tietosuoja, siitä valitaan mikrofoni. Tämän jälkeen pitäisi lukea"Salli näiden sovellusten käyttää mikrofonia" ja Skypen kohdalla lukee "Ei käytössä". Ei muuta kuin käyttöön ja johan vörkkii.
Varmaan vikoja on monenlaisia, mutta tämä oli mun ongelma. Suoraan sanoen alkoi pinnaa tiukkoon, kun ei löytyny syytä.
Toivottavasti tästä jutusta on jollekkin apua. - laura2
Kiitos Vihi, tästä oli suuri apu mulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san845993- 1312436
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en312159- 1031606
Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671605Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81321- 391315
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289