Mikrofonin kanssa on ongelmia

Tyhmienkyselijä

Ks. teksti siis ilmestyy ruutuun kun yritän soittaa. Soitto kuuluu mutta keskeytyy. Kun joku yrittää soittaa minulle ja vastaan, puhelu katkeaa välittömästi. Kone on Acer V5 15.6, sisäänrakennettu mikrofoni. Asetukset pitäisi olla kunnossa. Osaisiko joku auttaa pikaisesti? Kiitos.

3

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihi

Sama ongelma oli, vian hakeminen kesti 2pv ja yötä. Mulla on win8 ja skype sanoi samaa. Kyseessä ei ollut vika vaan turvasuoja ongelma. Homman korjaaminen meni näin:
      Oikeassa yläreunassa suurennuslasi, klik ja kirjoita mikrofoni, kohta lukee "mikrofonin tietosuoja-asetukset".
      Sitten näkyykin tietosuoja, siitä valitaan mikrofoni. Tämän jälkeen pitäisi lukea"Salli näiden sovellusten käyttää mikrofonia" ja Skypen kohdalla lukee "Ei käytössä". Ei muuta kuin käyttöön ja johan vörkkii.
      Varmaan vikoja on monenlaisia, mutta tämä oli mun ongelma. Suoraan sanoen alkoi pinnaa tiukkoon, kun ei löytyny syytä.
      Toivottavasti tästä jutusta on jollekkin apua.

• laura2

Kiitos Vihi, tästä oli suuri apu mulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1591
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1011
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      896
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      770
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      766
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      717
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      712
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      711
    Aihe